What to do?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

274 visninger
4 svar
0 synes godt om
1. oktober 2008

Rasmine

Vi har jo huset til salg. Men der har ikke været én eneste for at se det! :'( Det er sat 100.000 ned. Skal vi sætte det yderligere ned? Vi har ikke travlt, men træder bare totalt vande. -Beslutningen ER jo taget, og vi gider bare ikke sætte noget i stand osv., nu det ER sat til salg. På den anden side ville det være rart at få det skudt af nu, inden priserne falder yderligere. Hvad ville I gøre? -Have is i maven? -Eller sætte det mere ned?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. oktober 2008

ka li ja

jeg ville ikke sætte det mere ned foreløbeligt. alt hvad der har med hus handler står stille for tiden, sådan lyder det i hvert fald på de fleste... så hvis i har råd til det, så gi det nogle måneder, og se tiden an.... det ville jo være surt hvis der kom nogle om 3 måneder og så det og syntes det var helt perfekt og ville gi prisen uden at blinke..... og i så havde sat det yderligere ned

Anmeld

1. oktober 2008

Rasmine

Årh, der er bare nogle ting som SKAL laves. Der skal et nyt vindue i vaskerum i kælder. Og der skal en ny hoveddør i, det suser ind med kold luft. Og andre småting. Vil hellere slå noget af prisen, fremfor at skulle finde de 10-15.000 af det daglige budget. Som sagt træder vi bare vande. Vil vildt gerne gøre noget ved badeværelset ovenpå, ny vask+skab(det fungerer fint, det er bare træls at se på), ny bruser mv, men det er jo nogle penge vi aldrig ser igen. Vil gerne have ny bordplade i køkkenet, den er noget slidt efterhånden, osv osv osv. :'(

Anmeld

1. oktober 2008

Juniors mor

Uhhh det er et skidt tidspunkt at sælge lige nu. Jeg ved ikke om marked er lige så galt som det er her i Kbh, for her er både lejligheder og huse godt nok faldet (er dog stadig allllllllt for dyre) og stadig stod der i Berlingeren for et par dage siden, at salgspriserne generelt var 20% for høje så man skulle bare prutte om prisen....
Hmmm hvis jeg var jer, og havde taget beslutningen om at flytte, så tror jeg jeg ville sætte det lidt mere ned og håbe på det blev solgt hurtigt....
Har i et nyt hus på hånden?

Helle - ikke ekspert på boligområdet!

Anmeld

1. oktober 2008

Rasmine

Hellø, nej vi har ikke et nyt hus på hånden.
Altså jo, vi kigger selvfølgelig ofte på Boligsiden, men har ikke sat os fast på noget.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.