stofmisbruger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. oktober 2008

Anonym trådstarter

Christinahr skriver:

Jeg tror ikke han står dårligere, medmindre det kan bevises han har et problem nu. Jeg synes komunerne har en evne til at lade tvivlen komme forældrene til gode - på godt og ondt. Hermed ikke sagt jeg mener han skal have samværd, det er jo svært at vurdere en mand man ikke kender.

Man kan jo altid være bagklog, men du har valgt at få et barn med manden og må så leve med at det er hans barn og han har ret til at bruge tid sammen med sin datter.

Det vil i mine øjne være spild af samfundets resourcer at der skalbetales for overvåget besøg fordi du ikke stoler på manden, du må have beviser eller udsagn der kan bakke din udtalelser op

da jeg mødte ham vidste jeg intet om narkotika og de problemer der kommer af det. og du skriver noget med beviser? der er jo skrevet politirapport dengang han tog en overdosis da han havde sin søn og sted datter i sin varetægt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. december 2008

Alkestis

Anonym skriver:

hej

min eksfyr er tidligere stofmisbruger og når de er det, har de let ved at falde i igen.
jeg ønsker ikke vores datter skal have samvær med ham fordi jeg er bange for hvad der kan ske.
hvad ville i gøre?

jeg har pt forældremyndighed, men han truer med at søge om fælles myndighed og samvær. :(

Min datters far er narkoman, ryger ud og ind af behandling.
Jeg mener personer som ikke kan tage varer på sig selv ikke kan tage varer på andre.
Og trusler kan du ikke bruge til noget.
Hvad siger din fornuft dig?
I min sag er der truffet afgørelse om at han ikke har samkvemsret eller forældremyndighed.

Min mening er, en gang narkoman, ALTID narkoman.
-Men der er mange aspekter i det.

Anmeld

13. december 2008

mette moren

Anonym skriver:

hej

min eksfyr er tidligere stofmisbruger og når de er det, har de let ved at falde i igen.
jeg ønsker ikke vores datter skal have samvær med ham fordi jeg er bange for hvad der kan ske.
hvad ville i gøre?

jeg har pt forældremyndighed, men han truer med at søge om fælles myndighed og samvær. :(

det er bare at forlange en clean test på ham ved amtet!!! har en veninde som har en datter mad en x-narkoman.. han har godt nok været klean i 6 år nu men da det var værst fandt hun kanyler i hendes datters seng.. og så smuttede hun!! men han blev fundet uegnet til at være alene sammen med deres datter!! så når de skulle ha sammenvær skulle der være en fra det kommunale til stede

Anmeld

13. december 2008

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80
wamse skriver:

Nu er jeg jo selv "gammel" misbruger, og jeg synes faktisk at det er ret lavt at bruge hans tidligere misbrug som en grund til at han ikke skulle se barnet:( I hvertfald hvis du har været bekendt med hans fortid, men synes altså som udgangspunkt slet slet ikke at det er grund nok til at han ikke skulle kunne få at godt forhold til jeres barn.
Jeg synes faktisk heller ikke at det er en trussel at have fælles forældremyndighed over barnet, med mindre han reelt gør noget som ikke skulle være godt for jeres barn.
Men har du nogle reelle oplevelser som berettiger din frygt, eller er det bange anelser?
Kan godt forstå din usikkerhed, men kendte du hans fortid da du blev gravid med ham?
Kh Majbritt

Er SÅ enig med dig

Rikke.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.