hvordan har i det.??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. marts 2011

mamiolvi

hvor er jeg glad for at hører at det ikke kun er mig der er helt drænet for engergi og har det så DÅRligt... rart at vide andre er i samme båd...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. marts 2011

MajseMaja

Jeg startede så dagen idag med at kaste op to gange på lufteturen med hunden i morges. Jeg kunne slet ikke holde det i mig, meget ubehageligt.

Er jeg den eneste der frygter at komme til at kaste op et offentligt sted. F.eks. i toget om på vej til og fra arbejde? Jeg er godt nok forberedt med poser og det hele, men altså!  Når man slet ikke kan kontrollere det og det bare vælter ud.

Er jeg den eneste der er begyndt at skulle op og tisse om natten? Og det er bare HVER nat!

Anmeld

3. marts 2011

Julemusen

Nej det er du ikke den eneste der frygter. jeg skal med bus til og fra mit studie og kan love dig for at jeg frygter at komme til at kaste op i bussen, for koster jo 500 kr i bøde. I dag var jeg nødt til at stå af et stoppested før mit for havde så meget kvalme at det var spørsmål om minutter før det gik galt. Puha.. 

Og jeg er også oppe HVER nat og tisse. er træls at ens søvn bliver brudt.. 

Så du er ikke alene om det 

Anmeld

3. marts 2011

Frøken J.

MajseMaja skriver:

Jeg startede så dagen idag med at kaste op to gange på lufteturen med hunden i morges. Jeg kunne slet ikke holde det i mig, meget ubehageligt.

Er jeg den eneste der frygter at komme til at kaste op et offentligt sted. F.eks. i toget om på vej til og fra arbejde? Jeg er godt nok forberedt med poser og det hele, men altså!  Når man slet ikke kan kontrollere det og det bare vælter ud.

Er jeg den eneste der er begyndt at skulle op og tisse om natten? Og det er bare HVER nat!

Frygter det samme, men jeg er blevet ret god til at kontrollere kvalmen. For mig er det værst når jeg handler ind og står bl.a. alle de madvarer. Kan slet ikke tåle det..

Tisseturene er også belastende. får lynhurtig en fornemmelse af at jeg skal tisse HELT VILDT MEGET, men når jeg så når toilettet, så er det kun et par dråber. Og skal tit op om natten..

Døjer meget med svimmelhed, når jeg rejser mig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.