hvordan har i det.??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.706 visninger
13 svar
0 synes godt om
22. februar 2011

mamiolvi

jeg har det rigtig skidt.. Får ikke ret meget at spise, har madlede, svimmel,kvalme, utilpas ingen engegi... har det bedst når jeg ligger ned..
er 6+6
hvordan har i det???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. februar 2011

MHS

Jeg har det faktisk meget godt... Er lidt træt og virkeligheds fjern.

Jeg har hørt at det hjælper mod kvalme at tygge mandler - det er da et harmløst råd, så du kan jo prøve (hvis du da kan lide mandler).

Håber du snart får det bedre

Anmeld

23. februar 2011

NinaNymannMadsen

jeg har det svingene. nogen dage har ejg det godt og andre dage kan jeg slet intet. igår og idag har jeg været nød til at melde mig syg fra skolen, da jeg har været ved at knække mig når ejg står op. spiser ikke ret meget fordi jeg ikk kan få noget ned, og det jeg spiser har ikk meget næring. kan dog spise om aftenen. og drikker en helveds masse vand det hjælper mig lidt.
jeg er 7+5 idag.

Anmeld

23. februar 2011

LotteN

7-9-13 så har jeg det ganske fint... ingen morgenkvalme eller andet, eller jo trætheden melder sig en del når klokken nærmer sig de 14 stykker og frem..

Anmeld

24. februar 2011

Stjernholm87

Jeg har det egentlig jævnt godt. Jeg har noget kvalme, oppustet mave og er træt. Men ikke mere end jeg kan deltage i praktik i Psykiatrien. Indtil videre... :-)
Hvad gør I når vi får kvalme? SPiser i eller lader I bare kvalmen styre det og ingenting spiser?

Anmeld

26. februar 2011

bryggepige

Jeg har også lidt kvalme nogle gange - men mange dage heldigvis gode. Jeg er 7+4 idag. Jeg spiser når jeg får kvalme, selvom jeg ikke altid har lyst til det. Jeg synes at kvalmen er værst når man rent faktisk er sulten og maven begynder at rumle.

Jeg vil forsøge at spise mandler - den havde jeg ikke hørt før:-) Min veninde spiser mango når det er slemt...

Anmeld

26. februar 2011

Stjernholm87

bryggepige skriver:

Jeg har også lidt kvalme nogle gange - men mange dage heldigvis gode. Jeg er 7+4 idag. Jeg spiser når jeg får kvalme, selvom jeg ikke altid har lyst til det. Jeg synes at kvalmen er værst når man rent faktisk er sulten og maven begynder at rumle.

Jeg vil forsøge at spise mandler - den havde jeg ikke hørt før:-) Min veninde spiser mango når det er slemt...

Jeg har det på samme måde, altså at kvalmen/ubehag kommer når ma er sulten...
Ellers har jeg det stadig dejligt..

Anmeld

26. februar 2011

MajseMaja

Jeg er også begyndt at have kvalme og ubehag. Det svinger også her hvor meget det er. Idag var vi f.eks i lyngby storcenter, og næsten efter vi var kommet og havde kigget i lidt butikker kunne jeg bare mærke sulten og dermed også kvalmen, så skulle bare have noget at spise med det samme, og med det samme jeg tog en bid af en sandwich og noget vand forsvandt det. Det er godt nok lidt stressende når man skal overhale kvalmen.

Jeg er begyndt at skulle tisse om natten - hver nat! Kan ikke holde mig som før i tiden.

De ømme bryster har jeg også haft lidt, men ikke så galt mere. Og så er jeg bare ekstra træt og har lyst til mærkelige ting.

Anmeld

1. marts 2011

Missie04

Jeg er også totalt drænet for energi, har kvalme en dag og så er det måske væk den næste, for så at komme igen. Hos mig er det også værst, når jeg bliver sulten - prøver med mariekiks, men det kunne være, jeg også skulle prøve med mandler. Kan ikke forstå, jeg ikke er bare lidt frisk, når kvalmen ikke er der....men sådan er det vel, når vi bruger al vores energi på en lille bitte spire Nogen af jer andre, der lige nu heller ikke synes, det er så fedt at være gravid?

Anmeld

2. marts 2011

Julemusen

Ja synes det er hårdt. Startede dagen i dag med at sige goddag til toilettet. og har det så skidt at jeg ikke kan tage hen på uni. Det værste er at der er så meget jeg skal have lavet i dag, da min kæreste har fødselsdag. Så skal nok blive sjovt at bage kagemand og lave aftensmad når jeg ikke engang kan klare lugten af mad og ikke kan få noget ned uden det kommer op igen.. Puha.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.