hvem ligner jeres unger?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

684 visninger
14 svar
0 synes godt om
1. oktober 2008

Loggidut

lol...her har postbudet under ingen omstændigheder været på spil...

Michael vs. Tif

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. oktober 2008

Hyner

Nej den kan han da vidst ikke helt løbe fra.... Dejligt at se...

Her er det vidst pt mor emsen ligner.. De store kinder og lyse krøllehår er sgu en tro kopi..

Anmeld

1. oktober 2008

Joan ( Smallie )

Niels ligner mig da jeg var lille. Han har dog ikke helt så runde kinder og lidt mere hals end jeg havde:$

Der er ikke lige billeder for dem kan jeg ikke finde ud af at ligge ind:$

Joan

Ps heldigvis har knægten hans fars stille sind og mit glade humør:D

Anmeld

1. oktober 2008

Kaufie

Faren - uden tvivl. Claus var også blond som bette - jeg var selv mørkhåret - og både øjne med lange, lange øjenvipper og hans mund ligner Claus'. Men det er min næse :$- og mit temperament8( (som dog er blevet meget mildere med årene....)

Anmeld

1. oktober 2008

Helle30

Sofie ligner Niels (i samme alder) på en prik. Samme blonde krøller, samme frække smil mv. Lige da hun var nyfødt, mente alle, hun lignede mig. Det kan man så tænke lidt over:S8D

- Helle

Anmeld

1. oktober 2008

Lise

Simon ligner mig fuldstændig i ansigtet, har også min høje pande og det tynde hår - og fars tykke mave :-o;):))

Stakkels barn :S

Anmeld

1. oktober 2008

ka li ja

hahahaha slogs.. sikke da en voldsom lighed.. og det sjove er at michael faktisk ligner en pige lige så meget som tif lol lol lol

her ligner de vist efterhånden mest faren.... alexander ligner OVERHOVEDET ikke mig. men det gør arthur vist en smule endnu

de ligner faktisk allermest deres onkel!!8((?) lidt foruroligende:))

Anmeld

1. oktober 2008

linemus

Ja, hvor er det sjovt. Jeg tænkte godt nok først at den lille pige måtte være dig :))

Her ligner Nanna vist mest mig, mens Signe ligner Kasper. Men Kasper mener nu, at Signe har arvet mit temperament, men der er vi ikke helt enige :D

Anmeld

1. oktober 2008

ivfmarie

ka li ja skriver:

hahahaha slogs.. sikke da en voldsom lighed.. og det sjove er at michael faktisk ligner en pige lige så meget som tif lol lol lol

her ligner de vist efterhånden mest faren.... alexander ligner OVERHOVEDET ikke mig. men det gør arthur vist en smule endnu

sjovt du siger det... jeg syns faktisk at Malte ligner min bror som bette... (?)

Anmeld

1. oktober 2008

Loggidut

ivfmarie skriver:

ka li ja skriver:

sjovt du siger det... jeg syns faktisk at Malte ligner min bror som bette... (?)

ha ha ha...det er sgu endnu mere foruroligende!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.