Net til badeværelset til legetøjet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
2.024 visninger
10 svar
0 synes godt om
1. oktober 2008

Lullaby

Jeg så engang sådan en smart en man kunne sætte på badeværelset på fliserne med sugekopper til legetøjet så når de var færdige i badet kunne man smide tingene derop og så kunne det dryppe af. Giver jeg nogen mening?(?)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. oktober 2008

sbs78

Ja det giver meget mening, jeg kunne også godt bruge sådan et net, men har bare ikke kunne finde et:@
Så hvis der er nogen der ved hvor vi kan købe sådan et net henne, så giv lige lyd:D

Klem Sidsel

Anmeld

1. oktober 2008

eliasogmor

den kan i finde i mor og barn......

Anmeld

1. oktober 2008

Balderson

Ej, hvor lyder det smart.. Sådan et vil jeg da også gerne have :)

Anmeld

1. oktober 2008

petersmor

Det er godt nok nemt. Meeeen så i "rent hjem" for et par år siden at det er en af de største bakterie bomber der findes på badeværelset +o(

Hilsen Hanne

Anmeld

1. oktober 2008

Plysbjørnen

petersmor skriver:

Det er godt nok nemt. Meeeen så i "rent hjem" for et par år siden at det er en af de største bakterie bomber der findes på badeværelset +o(

Hilsen Hanne

det var så vidt jeg husker legetøjet i det... bl.a. en barbie dukke

Anmeld

2. oktober 2008

Lullaby

Det er godt nok nemt. Meeeen så i "rent hjem" for et par år siden at det er en af de største bakterie bomber der findes på badeværelset

Hendes legetøj bliver vasket igennem hver uge men jeg ville nu gerne have det samlet et sted..

Anmeld

2. oktober 2008

Lullaby

den kan i finde i mor og barn......

Ligger den butik ikke kun i Vanløse? Jeg syntes nemlig ikke jeg kan finde dimsen på deres netbutik...

Anmeld

28. oktober 2008

eliasogmor

Anja Nørreslet skriver:

Ligger den butik ikke kun i Vanløse? Jeg syntes nemlig ikke jeg kan finde dimsen på deres netbutik...

mor og barn/ kære børn.. er over hele landet....

Anmeld

29. oktober 2008

Skovurt

Nu ved jeg ikke hvor meget legetøj vi snakker om 76.gif men Lamaze har et lille net med tre bade figurer i - men jeg ved ikke hvor meget plads der ellers er deri.

Anette
- som også har set et andet sæt med badelegetøj og net, i magasins legetøjsafdeling (kongens nytorv), men jeg kan ikke huske mærket.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.