Sees. skriver:
Hej piger.
Jeg skriver egentlig bare af ren nysgerrighed, så jeg håber der er nogen der vil dele deres erfaring med mig 
Jeg sad igår og snakkede med en kammerat, som har en tvillingesøster. Vi kommer så ind på det der med at der er et specielt bånd mellem tvillinger, hvor han så meddeler at han ikke er tæt knyttet til sin tvillingesøster - Hun er "bare" en søster, som tilfældigvis er født samme tid som ham, i hans øjne.
Men tilgengæld er hun tæt knyttet til ham, og meget "afhængig" af ham - Fordi de er tvillinger. Det gør hun meget ud af.
Min kammerat er derimod meget tæt knyttet og "afhængig" af sin storebror - Han kan bare ikke forklare hvorfor 
Og så kom vi til at tænke på, om båndet mon er forskelligt/stærkere/svagere hvis det er to drenge, eller to piger end hvis det er en af hver?
Kan I følge mig, eller er det vildt forvirrende? 
Håber nogle vil dele deres tanker og erfaringer med mig!

Nu har jeg ikke en tvilling, men en bror der er 14 mdr. ældre, og vi har været som tvillinger, vi har delt ALT, hvis den ene fik skæld ud, var den anden der med det samme for at støtte op om den, vi lavede alt sammen, var den ene ude og lege ved en, jamen så var det anden også med, vi havde hemmeligheder med hinanden og aldrig overfor hinanden, vi er den dag idag henholdsvis 24 og 25 og selvfølgelig er vi gledet lidt fra hinanden, men der går ikke dage imellem hvor vi ikke snakker sammen.
Dette er det bånd jeg håber mine drenge får sammen, da de begge er født i 2010, så de er også tæt på hinanden.
Anmeld