41+0... aghhh

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. maj 2011

Aprilmor11

Mka skriver:

Åhhh Hvor længe skal man dog gå over tid???  Kom så ud til din mor og far

Ja så ramte jeg 41+0 idag, jeg er jo ved at springe, og synes det er blevet så hårdt og jeg vil bare af med den kuffert

Jeg har nogle kraftige plukveer til tider, og de kan godt nok mærkes. Jeg er møg træt, men altså jeg er lys vågen kl 5.00 og har ellers svært ved at sove

På torsdag skal jeg til samtale på hospitalet om igangsættelse, men har forhåbentlig født inden

Idag har jeg været på hospitalet og få taget blodprøver og kørt en strimmel igen igen igen, og alt var helt fint nu sagde de. ( selvom at jeg synes hendes hjetelyd gik noget op og ned imellem 119 og 160)

Nu må det altså snart være min tur til at føde Synes jeg er begyndt at blive lidt nervøs for fødslen, om hvordan det hele skal gå.. De gange jeg har været på hospitalet har der været nogle piger som godt nok havde onde onde veer, og jeg sad bare og blev dårlig af at se på dem

( Håber ikke selv at jeg skal stå og vente på en JM på gangen eller i et venteværelse når jeg får veer) hi

Det blev langt Lige et billede

Sikke en smuk mave du havde ..

Hvor længe gik du over tid ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. maj 2011

Mka

Aprilmor11 skriver:

Sikke en smuk mave du havde ..

Hvor længe gik du over tid ?

Mange tak, jeg savner allerede den store mave

Jeg gik 10 dage over, fødte den dag hvor jeg skulle have været til samtale om igangsættelse

Jeg tror også at din fine mave bliver noget mindre inden for de næste par dage. ( tror du tager den 41+2 ) ve-støv til dig.

Anmeld

2. maj 2011

Aprilmor11

Mka skriver:

Mange tak, jeg savner allerede den store mave

Jeg gik 10 dage over, fødte den dag hvor jeg skulle have været til samtale om igangsættelse

Jeg tror også at din fine mave bliver noget mindre inden for de næste par dage. ( tror du tager den 41+2 ) ve-støv til dig.

Puha, jeg er 41+2 i dag .. Skal sættes igang imorgen så det bliver desværre ikke 41+2 Men tak .. Og tusind tak, jeg ville tage aaallt ve-støvet med mig imorgen

Puha, tror også jeg jeg ville savne min mave Den er nu rar at have , og meget hyggelig

Anmeld

2. maj 2011

Najsen86

sender en hel hvirvelvind med vestøv til dig..... må du snart 

slippe af med din kuffert og få din baby i armene!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.