41+0... aghhh

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. februar 2011

Mka

Dansker i England skriver:

Sikke en smuk mave.

Jeg er sikker på, at jeres vidunder vil komme ud snart - du må trøste dig med, at ingen nogensinde har været evighedsgravide

Ja det er da en trøst Og man kan sige at der jo heldigvis ikke er langt igen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. februar 2011

LISBETH:-)

Guuud hvor er din mave bare flot!

Jeg gik selv 9 dage over tid første gang, så kan sagtens forstå hvis du er utålmodig. Det var de længste 9 dage i mit liv

Held og lykke med den forestående fødsel

Anmeld

21. februar 2011

Zibi_84

Hold op en smuk mave....Jeg kan ikke få øje på et eneste strækmærke Selvom den er stor og ubekvemt, så er den godt nok smuk!

Anmeld

21. februar 2011

Low

Sikke en stor og smuk mave .

Jeg fik en masse ve-støv fra baby en gang og det eneste der hjalp hos mig var en god omgang igangsættelse så du må meget gerne få alt det jeg har i overskud

Anmeld

22. februar 2011

MKBP

Profilbillede for MKBP

Hey.

Jeg gider heller ikke mere  Er idag 40+4...

Håber vi snart får vores guldklumper i armene.

Held og lykke...

Knus Mette

Anmeld

22. februar 2011

regalprime

Mka skriver:

Åhhh Hvor længe skal man dog gå over tid???  Kom så ud til din mor og far

Ja så ramte jeg 41+0 idag, jeg er jo ved at springe, og synes det er blevet så hårdt og jeg vil bare af med den kuffert

Jeg har nogle kraftige plukveer til tider, og de kan godt nok mærkes. Jeg er møg træt, men altså jeg er lys vågen kl 5.00 og har ellers svært ved at sove

På torsdag skal jeg til samtale på hospitalet om igangsættelse, men har forhåbentlig født inden

Idag har jeg været på hospitalet og få taget blodprøver og kørt en strimmel igen igen igen, og alt var helt fint nu sagde de. ( selvom at jeg synes hendes hjetelyd gik noget op og ned imellem 119 og 160)

Nu må det altså snart være min tur til at føde Synes jeg er begyndt at blive lidt nervøs for fødslen, om hvordan det hele skal gå.. De gange jeg har været på hospitalet har der været nogle piger som godt nok havde onde onde veer, og jeg sad bare og blev dårlig af at se på dem

( Håber ikke selv at jeg skal stå og vente på en JM på gangen eller i et venteværelse når jeg får veer) hi

Det blev langt Lige et billede

Sikke en flot men STOR babyhule Nu må det snart være sin tur Hjertelyden er normal, de siger den skal ligge mellem 120-160. Det fik jeg afvide dengang, grundet mit aks var hjertelyden her gik fra 50-190 flere gange Endnu engang held og lykke, også sender jeg en MASSE vestøv

Anmeld

22. februar 2011

Mka

Zibi_84 skriver:

Hold op en smuk mave....Jeg kan ikke få øje på et eneste strækmærke Selvom den er stor og ubekvemt, så er den godt nok smuk!

Mange tak Altså jeg kan heller ikke selv se nogle strækmærker ( endnu) så 7-9-13, håber de holder sig væk

Anmeld

22. februar 2011

Mka

Low skriver:

Sikke en stor og smuk mave .

Jeg fik en masse ve-støv fra baby en gang og det eneste der hjalp hos mig var en god omgang igangsættelse så du må meget gerne få alt det jeg har i overskud

det var pænt af dig, så håber jeg det hjælper her Ellers må jeg bare se frem til mandag eller tirsdag hvor de forhåbentlig sætter en igang.

Anmeld

22. februar 2011

Holbæktrunten

Smuuuk mave  Håber du snart får lillefisen at se

Anmeld

8. marts 2011

Nanastep

Mka skriver:

Åhhh Hvor længe skal man dog gå over tid???  Kom så ud til din mor og far

Ja så ramte jeg 41+0 idag, jeg er jo ved at springe, og synes det er blevet så hårdt og jeg vil bare af med den kuffert

Jeg har nogle kraftige plukveer til tider, og de kan godt nok mærkes. Jeg er møg træt, men altså jeg er lys vågen kl 5.00 og har ellers svært ved at sove

På torsdag skal jeg til samtale på hospitalet om igangsættelse, men har forhåbentlig født inden

Idag har jeg været på hospitalet og få taget blodprøver og kørt en strimmel igen igen igen, og alt var helt fint nu sagde de. ( selvom at jeg synes hendes hjetelyd gik noget op og ned imellem 119 og 160)

Nu må det altså snart være min tur til at føde Synes jeg er begyndt at blive lidt nervøs for fødslen, om hvordan det hele skal gå.. De gange jeg har været på hospitalet har der været nogle piger som godt nok havde onde onde veer, og jeg sad bare og blev dårlig af at se på dem

( Håber ikke selv at jeg skal stå og vente på en JM på gangen eller i et venteværelse når jeg får veer) hi

Det blev langt Lige et billede

- Rigtig stor og fin mave

nu må din baby gerne komme ud hehe!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.