Søger veninder på Lolland.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. april 2011

Marie1

lollandpigen skriver:

Ja men hvad med lørdag den 7 maj om formiddagen?? vil gerne ligge hus til...

Jamen hvor fantastisk.. sikke en masse der er sket bare fordi man ikke har været herinde en hel dag..  Har knoklet en vis legemsdel ud af bukserne i vores nye hus - puha..

men for mig lyder det super med den 7 maj. og dejligt at du kan lægge hus til Dorthe.

Og velkommen til dig, Heidi. Skønt at se flere ansigter herinde..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. april 2011

Marie1

Mikkelmusen og MaleneF - er I stadig interesserede?

Anmeld

20. april 2011

Mikkelmusen

Altså jeg er ikke interesseret i at mødes med en hel gruppe pt da der sker en masse andre ting i mit liv, som jeg ikke har lyst til at dele nu.

Men jeg læser stadig lidt med indimellem, så når jeg en dag er klar så ved jeg hvor i er og håber i stadig vil se mig.

mvh

Anmeld

22. april 2011

Marie1

Mikkelmusen skriver:

Altså jeg er ikke interesseret i at mødes med en hel gruppe pt da der sker en masse andre ting i mit liv, som jeg ikke har lyst til at dele nu.

Men jeg læser stadig lidt med indimellem, så når jeg en dag er klar så ved jeg hvor i er og håber i stadig vil se mig.

mvh

Du er altid velkommen - og godt at du stadig følger med.

Anmeld

22. april 2011

Kief31

Jeg er 31, bor i Nakskov med min søn på 12 og min kæreste, vi venter en lille datter til september.. Til daglig arbejder jeg med landbrug..

Anmeld

26. april 2011

Marie1

Kief31 skriver:

Jeg er 31, bor i Nakskov med min søn på 12 og min kæreste, vi venter en lille datter til september.. Til daglig arbejder jeg med landbrug..

Hej med dig og velkommen til..

Anmeld

29. april 2011

Marie1

Hej alle.

Jeg er desværre uden internet indtil på fredag (d 6. maj) pga vores flytning i morgen. Så hvis det skulle blive til noget med at mødes den 7 maj bliver jeg nok nødt til at springe over da det jo er lidt svært for mig at følge med herinde..

Men håber at vi snart kan få arrangeret noget..

Ha' det godt så længe

Knus

Karina.

Anmeld

6. maj 2011

Marie1

I'm back!!!

Skønt skønt at være tilbage - en hel uge uden internet er sgu længe.. hehe.

Men nu er vi endelig flyttet og jeg er startet op i skole igen, så tiden har været rimelig knap i denne uge..

Men kan jo se at der ikke er sket så meget herinde siden sidst..

hvad går I ellers og laver?

Anmeld

10. maj 2011

chilotte

Det kunne da være rart og møde nogle nye mennesker og især hvis de bor tæt på en selv jeg bor selv i stokkemarke sammen med min kæreste og venter en lille dreng til september 

Anmeld

10. maj 2011

SD21

chilotte skriver:

Det kunne da være rart og møde nogle nye mennesker og især hvis de bor tæt på en selv jeg bor selv i stokkemarke sammen med min kæreste og venter en lille dreng til september 

Så bor du kun et par km. fra mig - Jeg bor i Vesterborg

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.