Søger veninder på Lolland.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. marts 2011

Gittemor09

Marie1 skriver:

Hejsa.

Tænkte på om der er andre fra Lolland som har lyst til at finde nye veninder og evt mødes på et tidspunkt?

Jeg har tidligere prøvet at stable noget på benene, men det måtte vi aflyse. Tænker at det måske heller ikke ligefrem behøver at være at mødes med det samme, men måske at få startet en god tråd op herinde og derigennem lære nogle nye tøser at kende. Og så måske på sigt at mødes.

Jeg kan fortælle om mig selv at jeg er 27 år, bor i Stokkemarke (ml. Nakskov og Maribo) sammen med min kæreste som også er far til min datter på 5½ måned. Jeg er pædagog og arbejder med omsorgssvigtede børn og unge.

Ja, så er det op til jer tøser.. fortæl lidt om jer selv..

Karina.

det var så trist at vi måtte aflyse sidst.... det var ikke med min gode vilje... men lige så snart min bil er færdiglavet er jeg super klar igen....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. marts 2011

Marie1

Gittemor09 skriver:

det var så trist at vi måtte aflyse sidst.... det var ikke med min gode vilje... men lige så snart min bil er færdiglavet er jeg super klar igen....

Ja, det var ret uheldigt og en grim oplevelse. Hvordan går det med dig - er ryggen blevet bedre?

Og hvad med sagen - har man fundet ham der kørte bilen?

knus

Anmeld

5. marts 2011

Gittemor09

Marie1 skriver:

Ja, det var ret uheldigt og en grim oplevelse. Hvordan går det med dig - er ryggen blevet bedre?

Og hvad med sagen - har man fundet ham der kørte bilen?

knus

jamen det går bedre.. er kun øm i ryggen nu, og ingen smerter som før..!!

nej, de har afsluttet sagen desværre... men de genoptager den selvfølgelig hvis der kommer nye oplysninger..!!

Anmeld

5. marts 2011

Marie1

Gittemor09 skriver:

jamen det går bedre.. er kun øm i ryggen nu, og ingen smerter som før..!!

nej, de har afsluttet sagen desværre... men de genoptager den selvfølgelig hvis der kommer nye oplysninger..!!

Hmm trist sagen er lukket - han fortjente sgu at blive straffet..

Men godt at det går bedre med dig, selvom det ikke er sjovt at have ondt i ryggen.

Anmeld

9. marts 2011

Gittemor09

Marie1 skriver:

Hmm trist sagen er lukket - han fortjente sgu at blive straffet..

Men godt at det går bedre med dig, selvom det ikke er sjovt at have ondt i ryggen.

ja, det er rigtig trist.. men den bliver heldigvis genoptaget hvis der er nye oplysninger/spor i sagen...

Det er rigtig lækkert at det går bedre... det er ihvertfald ikke et smertehelvede, men hvis jeg får bevæget mig forkert kan jeg selvfølgelig mærke det..!!

Anmeld

22. marts 2011

lollandpigen

Er også frisk på at være med til at mødes.... Er 30 år, bor sammen med min kæreste og er mor til 3...Bor i Rødby....

Anmeld

22. marts 2011

Marie1

Jamen dog, nu er vi jo snart nogle stykker, så skal vi ikke snart finde en dag? Kunne være sååå hyggeligt at se jer..

Er der nogle bestemte ugedage hvor I ikke kan? Kom med en masse forslag, ideer, tanker osv.

Jeg kan nok godt lægge hus til hvis det bliver indenfor den næste måned - flytter nemlig den 1. maj (ca. 2 km væk...) så kan måske ikke helt overskue at lægge hus til i flytterod osv..

Hvad tænker I og har I stadig lyst???

Karina.

Anmeld

13. april 2011

Marie1

Hmm så blev der godt nok stille herinde.. slet ingen der har nogle ideer?

Anmeld

13. april 2011

Gittemor09

Marie1 skriver:

Jamen dog, nu er vi jo snart nogle stykker, så skal vi ikke snart finde en dag? Kunne være sååå hyggeligt at se jer..

Er der nogle bestemte ugedage hvor I ikke kan? Kom med en masse forslag, ideer, tanker osv.

Jeg kan nok godt lægge hus til hvis det bliver indenfor den næste måned - flytter nemlig den 1. maj (ca. 2 km væk...) så kan måske ikke helt overskue at lægge hus til i flytterod osv..

Hvad tænker I og har I stadig lyst???

Karina.

en lørdag eller søndag er fint for mig.. ellers enten onsdag eller torsdag i næste uge...!!

Anmeld

13. april 2011

Marie1

Gittemor09 skriver:

en lørdag eller søndag er fint for mig.. ellers enten onsdag eller torsdag i næste uge...!!

Hmm tror desværre det bliver lidt for presset med onsdag eller torsdag i næste uge. Vi har lige overtaget vores nye hus og får en masse mennesker til at komme og hjælpe os både denne week og i hele påsken. så der er en del der skal gøres klar inden de kommer.

Så ja, nu er det så heller ikke lige sikkert at jeg kan lægge hus til, ihvertfald ikke lige det næste stykke tid. der er en del ombygning osv. Og så skal vi også liiiige flytte ud af vores gamle hus inden den 1.

Men måske vi også bare kunne mødes et sted og gå en tur eller lignende. medmindre en af de andre måske kunne lægge hus til.. ?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.