Amning om natten

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. februar 2011

heidi30

Malte vågnede også selv og "spurgte" pænt efter mad da han var mindre. Nu sover han igennem 

Men jeg ammede ham inde i soveværelset, svingede benene udover sengekanten fik fat på ammepude og så gik det løs. Jeg havde et rødt tørlæde over min natlampe for at dæmpe lyset. Jeg læste engang et sted at rødt lys fremkalder et eller andet søvn halløj hos babyer, så den hoppede jeg altså på. Jeg aner ikke om det virker .

Jeg talte slet ikke til ham, han skulle ligesom finde ud af at service niveauet var meget mindre om natten fordi jeg ville lære ham at natten bruger man til at sove 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. februar 2011

merethe

Profilbillede for merethe

Mie og jeg ligger ved sidden af hinanden i sengen, når hun vågner og er sulten åbner jeg min ammebh og hun begynder at spise mens vi stadig ligger under dynen og jeg ligger mig til at sove igen.

Anmeld

21. februar 2011

Jakob'sMor

Her vågner Jakob også selv og grynter lidt Jeg ligger i sengen og ammer ham, han finder hurtigt selv brystet, har intet lys tændt.
Når han er færdig med at spise, skifter jeg ham (har en lampe med svagt lys tændt ved puslebordet) efter det kommer han i vuggen igen og sover med det samme. Nogen gange sover han næsten under det hele, det er dejlig nemt.

Jeg syntes helt klare det er det hele værd at ligge ned og amme

Anmeld

21. februar 2011

Maddox

MHK skriver:

Kamille vågner selv. Jeg tager hende i mørke over i min seng og ligger hende til brystet. Ammer hende liggende og falder i søvn med det samme.

Jeg siger ikke en lyd eller tænder lys, så vågner hun så lidt som muligt. Hun sover resten af natten i sengen sammen med mig 

Det samme gjorde jeg med begge mine

Anmeld

21. februar 2011

Clisolka

De første par uger lå Isabella imellem mig og hendes far i vores seng, så jeg skulle ikke så langt 

Jeg ammede hende i mørke liggende i sengen - så faldt vi begge i søvn igen  Jeg havde mobilen liggende tæt på mig, hvis jeg skulle bruge lys (for ikke at vække hende for meget)

Hun vågnede forresten selv hvis hun blev sulten, men det var sjældent - hun har sovet igennem siden vi kom hjem fra sygehuset 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.