Ja undskyld, men nu har jeg altså lidt, der skal lukkes ud - og selvom jeg er på jobbis, så får I det lige her.... for det er nemlig på jobbet jeg kommer i det røde felt...
Kender I dem, der har så p****travlt med deres arbejdsopgaver, at de virkelig gør en stor tjeneste, hvis de hjælper andre - og som så kan bruge en halv eftermiddag på at snakke i tlf - både privat (til familie/arkitekt/kommunale institutioner) og arbejdsrelateret (men dog uden at være strengt nødvendigt når man nu har p****travlt - fx julefrokost-snak) OG som så samtidig snakker så højt, at man i et åbent kontorlandskab bare ikke kan undgå at høre alt....??
Sådan en kollega har jeg - og lige nu står munden bare ikke stille.... Så selvom jeg har et lille aflukke i kraft af min dobbeltfunktion på arbejdet, så kan jeg bare ikke koncentrere mig.
Det er virkelig belastende - og vi diskuterer altid støjreducering på personalemøderne, men nothing happens.
What to do? Kan man bede vedkommende om at holde sin kaje - og evt koncenterer sig om de opgaver vedkommende jo taler så meget om. På en pæn måde, men alligevel så det siver ind, for det gør de utallige stikpiller ikke.
Mette, med begyndende hovedpine og en halvsyg dreng, der blev hentet af faren kl 15 med 38,1 i feber....
Anmeld