Gode ideer til fødselsdagsønsker 1 år

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. februar 2011

Brams

Zette skriver:

Wow smart, men hvor gammel skal man være til sådan en fiks fætter? 

Ved det faktisk ikke, Lærke fik en allerede da hun var 6 mdr. så den ligger på loftet og venter på hende

Jeg tænker at når de har gået sikkert i et stykke til så kan man vel prøve at introducere den og se hvad de siger. Jeg synes jeg ser mange ret små børn køre på dem.

...... og selvfølgelig kan piger lege med togbaner  Sådan et par stykker har Lærke også der ligger og venter på hende, vi ønskede os nemlig også ting til når hun blev lidt større, da hun ellers aldrig ville nå at lege med alt det legetøj der passede til hendes alder lige nu.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. februar 2011

smokin

Brams skriver:

Ved det faktisk ikke, Lærke fik en allerede da hun var 6 mdr. så den ligger på loftet og venter på hende

Jeg tænker at når de har gået sikkert i et stykke til så kan man vel prøve at introducere den og se hvad de siger. Jeg synes jeg ser mange ret små børn køre på dem.

...... og selvfølgelig kan piger lege med togbaner  Sådan et par stykker har Lærke også der ligger og venter på hende, vi ønskede os nemlig også ting til når hun blev lidt større, da hun ellers aldrig ville nå at lege med alt det legetøj der passede til hendes alder lige nu.

Nej det er præcis det jeg frygter.. allerede nu har hun alt alt for meget legetøj efter min mening og leger i hvert fald ikke med over halvdelen. Hun har 3-4 ting som hun er meget glad for, bl.a. en xylofon - så hele hendes dag går med at hamre løs på den. Tror det er en god ide at ønske sig noget til om et par måneder.

Anmeld

24. februar 2011

PernilleB

Zette skriver:

Vi har allerede to.. en sansegynge og en almindelig gynge 

Okay... hmm så er jeg blank...

Anmeld

24. februar 2011

smokin

PernilleB skriver:

Okay... hmm så er jeg blank...

haha fed smiley! 

Anmeld

24. februar 2011

PernilleB

Zette skriver:

haha fed smiley! 

Ja, er den ikk cool..?? Hvordan går det emd barnevognen..??

Anmeld

24. februar 2011

Brams

Zette skriver:

Nej det er præcis det jeg frygter.. allerede nu har hun alt alt for meget legetøj efter min mening og leger i hvert fald ikke med over halvdelen. Hun har 3-4 ting som hun er meget glad for, bl.a. en xylofon - så hele hendes dag går med at hamre løs på den. Tror det er en god ide at ønske sig noget til om et par måneder.

super idé - vi hiver ting frem en gang imellem og så får hun noget nyt. Hun kan jo ikke huske hvad hun allerede har pakket op én gang, så herhjemme bliver hun lige så glad som første gang når hun får tingene

Anmeld

24. februar 2011

smokin

Brams skriver:

super idé - vi hiver ting frem en gang imellem og så får hun noget nyt. Hun kan jo ikke huske hvad hun allerede har pakket op én gang, så herhjemme bliver hun lige så glad som første gang når hun får tingene

Malou er kun 9 måneder, men jeg havde samme oplevelse den anden dag. Vi har legetøj i sådan nogle plastikspande. Den ene havde stået i vores spisestue i 2 måneder uden at hun havde leget med legetøjet i den.. så tog jeg den op i vores stue, og vupti hun legede med det som var det helt nyt 

Anmeld

13. april 2011

dorthemus

Zette skriver:

Jeg er HELT blank hvad det angår cykelstole... måske man kan finde nogle test af dem på nettet. Er du glad for din stol? Malou vejer jo 13 kg nu, så jeg ved ikke helt om hun går ind under kategorien helt små?

En Yepp cykelstol skulle være den bedste

Anmeld

13. april 2011

smokin

dorthemus skriver:

En Yepp cykelstol skulle være den bedste

Okay, testvinder eller hvordan?

Anmeld

13. april 2011

dorthemus

Zette skriver:

Okay, testvinder eller hvordan?

Talte med en cykelhandler efter én herindefra talte om den...hendes mand er også cykelhandler. De anbefalede begge den fordi den er den eneste på markedet der er sikkerhedsgodkendt efter de nyeste regler.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.