Gode ideer til fødselsdagsønsker 1 år

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. februar 2011

L.J.L

Zette skriver:

Jeg har skrevet tøj på nu også i str. 86, da Malou bruger 80 nu. 

Til stuen har jeg ønsket mig en sitting bull fordi jeg synes det er SÅ FEDE til børn. 

God ide med penge til opsparing!

Hun har en xylofon som hun hamrer løs på 

Og vi har 3 juniordyner... så dem ønsker vi os heller ikke.

Jeg har overvejet en cykelstol og cykelhjelm... men ved ikke om folk vil købe sådan noget i gave til hende?

ja da super god ide med cykelstol og cykelhjelm! Tag evt ned i en cykelhandler først og find ud af hvilken cykelstol i vil have til hende så i kan skrive den helt præcist på listen

Vi har en Bobike cykelstol, den anbefalede de til de helt små og så er den jo testet i H.. og R..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. februar 2011

smokin

linselouise skriver:

ja da super god ide med cykelstol og cykelhjelm! Tag evt ned i en cykelhandler først og find ud af hvilken cykelstol i vil have til hende så i kan skrive den helt præcist på listen

Vi har en Bobike cykelstol, den anbefalede de til de helt små og så er den jo testet i H.. og R..

Jeg er HELT blank hvad det angår cykelstole... måske man kan finde nogle test af dem på nettet. Er du glad for din stol? Malou vejer jo 13 kg nu, så jeg ved ikke helt om hun går ind under kategorien helt små?

Anmeld

21. februar 2011

L.J.L

Zette skriver:

Jeg er HELT blank hvad det angår cykelstole... måske man kan finde nogle test af dem på nettet. Er du glad for din stol? Malou vejer jo 13 kg nu, så jeg ved ikke helt om hun går ind under kategorien helt små?

Jeg er rigtig glad for vores stol, og vil næsten tro at det er den de fleste cykelhandlere vil anbefale. Den er rigtig god og nem at få barnet i og ud af. Og Malou kan sagtens være i den selvom hun er 13 kilo (ordentlig basse!! ) Fødderne kan sættes ned til når de vokser.

Jeg havde heller ingen anelse om det så vi gik bare ned til en cykelhandler og fik så anbefalet den stol, og så fik vi prøvet cykelhjelme også.

Anmeld

21. februar 2011

smokin

linselouise skriver:

Jeg er rigtig glad for vores stol, og vil næsten tro at det er den de fleste cykelhandlere vil anbefale. Den er rigtig god og nem at få barnet i og ud af. Og Malou kan sagtens være i den selvom hun er 13 kilo (ordentlig basse!! ) Fødderne kan sættes ned til når de vokser.

Jeg havde heller ingen anelse om det så vi gik bare ned til en cykelhandler og fik så anbefalet den stol, og så fik vi prøvet cykelhjelme også.

Ja cykelhjelm vil jeg heller ikke ønske til hende for det kan være svært at finde en der passer ordenligt uden at prøve den først 

Jeg tror lige jeg kigger nærmere på de der bobike når jeg har været ude og handle. Jeg så også på babybuisness at det var den eneste de ville anbefale.  så det er da den jeg skal have. 

Og ja hun er kæmpe.  især fordi hun kun er 9 måneder. 

Anmeld

21. februar 2011

smokin

linselouise skriver:

Ser din også sådan her ud? Følger de der til benene med eller er det en anden slags stol?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

21. februar 2011

L.J.L

Zette skriver:

Ser din også sådan her ud? Følger de der til benene med eller er det en anden slags stol?

min ser sådan her ud. Og der følge helt sikker fødder med til stolen, for det skal der være, så de ikke får benene i klemme i hjulene

Anmeld

21. februar 2011

Koen.

Hoppedyr

Anmeld

21. februar 2011

smokin

linselouise skriver:

min ser sådan her ud. Og der følge helt sikker fødder med til stolen, for det skal der være, så de ikke får benene i klemme i hjulene

Okay så lærte jeg noget nyt idag også! 

Jeg synes den er flot i hvid så den er hermed tilføjet.

Anmeld

21. februar 2011

smokin

lillespurv20 skriver:

Hoppedyr

tror hun skal bruge nogle af alle de andre dimser hun har først søde.... prøv lige at se engang, det er ikke småting. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

21. februar 2011

Koen.

Zette skriver:

tror hun skal bruge nogle af alle de andre dimser hun har først søde.... prøv lige at se engang, det er ikke småting. 

Haha hun burde næsten have sin egen garage at parkere alle de ting i Ønsker mig en wheely bug og dukkevognen til Lærke MEN hvor har i fået fat i den LÆKRE gynge hest henne?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.