Lækkert tøj og diverse, også lidt til gravide:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
21. april 2011

Vivian67

mathildemb skriver:

Hej igen

Længden er ca. 102 cm og brystmålet er ca 84 cm. Stoffet er meget elastisk kan strækkes så den kan passe en med et lidt større brystmål også.

Tak for målene, desværre bliver den for lille Held og lykke med salget.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. april 2011

MaliksMor

mathildemb skriver:

Så skal der sælges ud Flere af tingene er som ny, andre brugte men meget velholdte.

Tingene på billede 1-12 kan fint bruges både af gravide og ikke gravide.

Kom med et bud. Jeg skal af med det!!

Billede 1: De populære dobbelte hoops fra Julie Sandlau i forgyldt sterling sølv. Helt nye og aldrig brugt. Nypris 1700 kr. Sælges for 1250 kr incl. forsendelse som brev med indleveringsattest. Garantibevis kan medfølge, samt original Julie Sandlau smykkeæske og gavepose. SOLGT

Billede 2: Sommerkjole fra H&M str. 36. Skærer under brystet og kan fint bruges af gravide også. Brugt få gange, som ny. BYD!

Billede 3: Grå kjole fra Only str. S, Silke/bomuld. Er rigtig fin med f.eks. et bredt bælte til. Kan bruges af gravid. Brugt 1 eller 2 gange, som ny. BYD!

Billede 4+5: Kjole Vila str. XS. Rigtig fin til et par leggins, brugt få gange, som ny. BYD!

Billede 6: Støvet gul striktrøje med ¾ ærmer fra H&M str. M (akryl/uld/polyester/mohair). Plads til den gravid mave. Dejlig varm. God men brugt. BYD!

Billede 7: Støvet armygrøn uld-bolero fra Vila. Str. S men er ret lille så svarer vist nærmere til XS. God men brugt. BYD!

Billede 8: Sort lang striktrøje fra H&M str. S. Meget elastisk. God men brugt. BYD!

Billede 9+10: Blå tunika fra Only str. S. Aldrig brugt, og prisen sidder stadig i. Kan fint bruges af gravid. Nypris 259,95 kr. BYD!

Billede 11: Ballerinaer str. 39. Ægte skind med blød gummibund. Ikke brugt ret meget. BYD!

Billede 12: Bredt træarmbånd fra Accesorice.   BYD!

Billede 13: Hvid og lyseblå bomulds nederdel med perler og palietter. Fra Fransa, str. 36. God men brugt. BYD!

Billede 14+15: Grøn og blå kjole fra d´AHRLing købt i Samsøe  & Samsøe. Str. S. Super lækker kjole, i rigtig fin stand. BYD!

Billede 16: Blå cowboynederdel med høj talje. Fra Vila eller Only, men har klippet mærket af. Str. 38. Brugt, men i rigtig fin stand. BYD!

Billede 17: Lyslilla rib-bluse, kraftig bomuld str. S/M. Brugt få gange. BYD!

Billede 18: Brun ¾ ærmet bluse fra H&M. Str. 38.  Brugt en del, BYD!

Billede 19: Mørkegrå lang striktrøje med lomme. Fra Vila, (acryl/alpaca) str. L, men meget lille i str. Og svarer nærmere til str. S. God men brugt. BYD!

Billede 20: Pink top fra H&M, str. M. God men brugt. BYD!

Billede 21: Petroliumsblå  striktrøje fra Topshop(Acryl/nylon/uld) str. 10 (svarer til ca. str. M). God men brugt.  BYD!

Billede 22: Turkis blomstret top fra Vila. Str. S. kr. Næsten som ny. BYD!

Billede 23: Cremefravede sko fra EKKO. Str. 38. Nypris 799 kr. Brugt få gange, da de desværre er lidt for små til mig. BYD!

Billede 24+25: Mellemlange spinningbukser fra Giordana. Går til under knæet. Rigtig lækre med net bagpå ved knæene. str.  S. Meget velholdte.  Sælges for: 200 kr   SOLGT!

Hvad skal du ha' for de to?

vil gerne ha' du kommer med en pris - så kan jeg tag den derfra

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

21. april 2011

mathildemb

Vivian67 skriver:

Tak for målene, desværre bliver den for lille Held og lykke med salget.

Det var ærgerligt, men tak

Anmeld

21. april 2011

mathildemb

CamillaRH skriver:

Hvad skal du ha' for de to?

vil gerne ha' du kommer med en pris - så kan jeg tag den derfra

Hvad siger du til 200 kr for den grå og 100 kr for den anden?

Anmeld

21. april 2011

MaliksMor

mathildemb skriver:

Hvad siger du til 200 kr for den grå og 100 kr for den anden?

200 synes jeg er for meget.

men, vil gerne gi 100inkl for den kjolen..

Anmeld

22. april 2011

mathildemb

CamillaRH skriver:

200 synes jeg er for meget.

men, vil gerne gi 100inkl for den kjolen..

altså mener du 100 kr incl. for den anden?

Hvad vil du give for den grå?

Anmeld

22. april 2011

mathildemb

princessnanna skriver:

jeg er ikke så god til det med at byde , vil hellere hører hvad du gerne vil ha for den

Du er stadig meget velkommen til at komme med et bud

Anmeld

22. april 2011

MaliksMor

mathildemb skriver:

altså mener du 100 kr incl. for den anden?

Hvad vil du give for den grå?

ja 100inkl.. den koster jo ikke ret meget at sende...

jamen, jeg tror slet ikke det min stil  alligevel..

- hvor bor du henne af?

Anmeld

23. april 2011

mathildemb

CamillaRH skriver:

ja 100inkl.. den koster jo ikke ret meget at sende...

jamen, jeg tror slet ikke det min stil  alligevel..

- hvor bor du henne af?

Hej igen

Jeg skal lige finde ud af hvor meget porto er på, og så vender jeg tilbage til dig.

Anmeld

23. april 2011

Vivian67

mathildemb skriver:

Det var ærgerligt, men tak

Jeg er nu stadig ret lun på din kjole og hvis du mener den kan give sig, mon så ikke jeg kan snige mig i den. Byder kr. 150,00 + forsendelse (ved godt det ikke er helt det du gerne vil have for den, men prøver alligevel)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.