Lækkert tøj og diverse, også lidt til gravide:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
4.304 visninger
52 svar
0 synes godt om
21. februar 2011

mathildemb

Så skal der sælges ud Flere af tingene er som ny, andre brugte men meget velholdte.

Tingene på billede 1-12 kan fint bruges både af gravide og ikke gravide.

Kom med et bud. Jeg skal af med det!!

Billede 1: De populære dobbelte hoops fra Julie Sandlau i forgyldt sterling sølv. Helt nye og aldrig brugt. Nypris 1700 kr. Sælges for 1250 kr incl. forsendelse som brev med indleveringsattest. Garantibevis kan medfølge, samt original Julie Sandlau smykkeæske og gavepose. SOLGT

Billede 2: Sommerkjole fra H&M str. 36. Skærer under brystet og kan fint bruges af gravide også. Brugt få gange, som ny. BYD!

Billede 3: Grå kjole fra Only str. S, Silke/bomuld. Er rigtig fin med f.eks. et bredt bælte til. Kan bruges af gravid. Brugt 1 eller 2 gange, som ny. BYD!

Billede 4+5: Kjole Vila str. XS. Rigtig fin til et par leggins, brugt få gange, som ny. BYD!

Billede 6: Støvet gul striktrøje med ¾ ærmer fra H&M str. M (akryl/uld/polyester/mohair). Plads til den gravid mave. Dejlig varm. God men brugt. BYD!

Billede 7: Støvet armygrøn uld-bolero fra Vila. Str. S men er ret lille så svarer vist nærmere til XS. God men brugt. BYD!

Billede 8: Sort lang striktrøje fra H&M str. S. Meget elastisk. God men brugt. BYD!

Billede 9+10: Blå tunika fra Only str. S. Aldrig brugt, og prisen sidder stadig i. Kan fint bruges af gravid. Nypris 259,95 kr. BYD!

Billede 11: Ballerinaer str. 39. Ægte skind med blød gummibund. Ikke brugt ret meget. BYD!

Billede 12: Bredt træarmbånd fra Accesorice.   BYD!

Billede 13: Hvid og lyseblå bomulds nederdel med perler og palietter. Fra Fransa, str. 36. God men brugt. BYD!

Billede 14+15: Grøn og blå kjole fra d´AHRLing købt i Samsøe  & Samsøe. Str. S. Super lækker kjole, i rigtig fin stand. BYD!

Billede 16: Blå cowboynederdel med høj talje. Fra Vila eller Only, men har klippet mærket af. Str. 38. Brugt, men i rigtig fin stand. BYD!

Billede 17: Lyslilla rib-bluse, kraftig bomuld str. S/M. Brugt få gange. BYD!

Billede 18: Brun ¾ ærmet bluse fra H&M. Str. 38.  Brugt en del, BYD!

Billede 19: Mørkegrå lang striktrøje med lomme. Fra Vila, (acryl/alpaca) str. L, men meget lille i str. Og svarer nærmere til str. S. God men brugt. BYD!

Billede 20: Pink top fra H&M, str. M. God men brugt. BYD!

Billede 21: Petroliumsblå  striktrøje fra Topshop(Acryl/nylon/uld) str. 10 (svarer til ca. str. M). God men brugt.  BYD!

Billede 22: Turkis blomstret top fra Vila. Str. S. kr. Næsten som ny. BYD!

Billede 23: Cremefravede sko fra EKKO. Str. 38. Nypris 799 kr. Brugt få gange, da de desværre er lidt for små til mig. BYD!

Billede 24+25: Mellemlange spinningbukser fra Giordana. Går til under knæet. Rigtig lækre med net bagpå ved knæene. str.  S. Meget velholdte.  Sælges for: 200 kr   SOLGT!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. februar 2011

StineW

mathildemb skriver:

Så skal der sælges ud Flere af tingene er som ny, andre brugte men meget velholdte.

Tingene på billede 1-12 kan fint bruges både af gravide og ikke gravide.

Kom med et bud. Jeg skal af med det!!

Billede 1: De populære dobbelte hoops fra Julie Sandlau i forgyldt sterling sølv. Helt nye og aldrig brugt. Nypris 1700 kr. Sælges for 1250 kr incl. forsendelse som brev med indleveringsattest. Garantibevis kan medfølge, samt original Julie Sandlau smykkeæske og gavepose.

Billede 2: Sommerkjole fra H&M str. 36. Skærer under brystet og kan fint bruges af gravide også. Brugt få gange, som ny. BYD!

Billede 3: Grå kjole fra Only str. S, Silke/bomuld. Er rigtig fin med f.eks. et bredt bælte til. Kan bruges af gravid. Brugt 1 eller 2 gange, som ny. BYD!

Billede 4+5: Kjole Vila str. XS. Rigtig fin til et par leggins, brugt få gange, som ny. BYD!

Billede 6: Støvet gul striktrøje med ¾ ærmer fra H&M str. M (akryl/uld/polyester/mohair). Plads til den gravid mave. Dejlig varm. God men brugt. Sælges for 40 kr.

Billede 7: Støvet armygrøn uld-bolero fra Vila. Str. S men er ret lille så svarer vist nærmere til XS. God men brugt. BYD!

Billede 8: Sort lang striktrøje fra H&M str. S. Meget elastisk. God men brugt. BYD!

Billede 9+10: Blå tunika fra Only str. S. Aldrig brugt, og prisen sidder stadig i. Kan fint bruges af gravid. Nypris 259,95 kr. BYD!

Billede 11: Ballerinaer str. 39. Ægte skind med blød gummibund. Ikke brugt ret meget. BYD!

Billede 12: Bredt træarmbånd fra Accesorice.   Sælges for 25 kr.

Billede 13: Hvid og lyseblå bomulds nederdel med perler og palietter. Fra Fransa, str. 36. God men brugt. Sælges for 50 kr.

Billede 14+15: Grøn og blå kjole fra d´AHRLing købt i Samsøe  & Samsøe. Str. S. Super lækker kjole, i rigtig fin stand. BYD!

Billede 16: Blå cowboynederdel med høj talje. Fra Vila eller Only, men har klippet mærket af. Str. 38. Brugt, men i rigtig fin stand. BYD!

Billede 17: Lyslilla rib-bluse, kraftig bomuld str. S/M. Brugt få gange. Pris: 35 kr

Billede 18: Brun ¾ ærmet bluse fra H&M. Str. 38.  Brugt en del, Pris: 20 kr.

Billede 19: Mørkegrå lang striktrøje med lomme. Fra Vila, (acryl/alpaca) str. L, men meget lille i str. Og svarer nærmere til str. S. God men brugt. Sælges for: 45 kr.

Billede 20: Pink top fra H&M, str. M. God men brugt. Sælges for: 25 kr.

Billede 21: Petroliumsblå  striktrøje fra Topshop(Acryl/nylon/uld) str. 10 (svarer til ca. str. M). God men brugt.  Sælges for: 60 kr.

Billede 22: Turkis blomstret top fra Vila. Str. S. kr. Næsten som ny. BYD!

Billede 23: Cremefravede sko fra EKKO. Str. 38. Nypris 799 kr. Brugt få gange, da de desværre er lidt for små til mig. BYD!

Billede 24+25: Mellemlange spinningbukser fra Giordana. Går til under knæet. Rigtig lækre med net bagpå ved knæene. str.  S. Meget velholdte.  Sælges for: 200 kr

Hejsa.

Jeg er interesseret i dine sorte ballerinaer, men det er lidt svært at byde, da du jo hverken oplyser mærke eller nypris.

Så be´ om disse info eller en nupris.

Hilsen Stine.

Anmeld

21. februar 2011

mathildemb

StineW skriver:

Hejsa.

Jeg er interesseret i dine sorte ballerinaer, men det er lidt svært at byde, da du jo hverken oplyser mærke eller nypris.

Så be´ om disse info eller en nupris.

Hilsen Stine.

Hej Stine

Nyprisen var omkring 399 kr. Det er et mærke der hedder Din Sko. Det er både skind udvendigt og indvendigt.

Kom med et bud

Anmeld

21. februar 2011

StineW

mathildemb skriver:

Hej Stine

Nyprisen var omkring 399 kr. Det er et mærke der hedder Din Sko. Det er både skind udvendigt og indvendigt.

Kom med et bud

100 incl porto???

Anmeld

21. februar 2011

mathildemb

100 incl porto???

Synes det er lige i underkanten. Kan vi sige 140 incl?

Anmeld

21. februar 2011

StineW

mathildemb skriver:

Synes det er lige i underkanten. Kan vi sige 140 incl?

Står fast på mit bud, da jeg lige har købt et par brune læder ballerinaer fra B&Co for 100 kr på udsalg, så for 140 kr finder jeg nok et par sorte også.

Men du siger bare til hvis du ændrer mening.

Anmeld

21. februar 2011

mathildemb

StineW skriver:

Står fast på mit bud, da jeg lige har købt et par brune læder ballerinaer fra B&Co for 100 kr på udsalg, så for 140 kr finder jeg nok et par sorte også.

Men du siger bare til hvis du ændrer mening.

Helt ok. Men for 100 incl ville jeg reelt kun få 62 kr for dem, da porto er 38 kr. Det er de lidt for gode til.

Held og lykke med at finde nogle.

Anmeld

21. februar 2011

StineW

mathildemb skriver:

Helt ok. Men for 100 incl ville jeg reelt kun få 62 kr for dem, da porto er 38 kr. Det er de lidt for gode til.

Held og lykke med at finde nogle.

Bare i orden. Kan lige se du bor i Kbh, hvis du ikke får dem solgt hurtigt, så kan det være enten min mand eller jeg selv kan hente dem. Så sparer vi begge porto, og du får 100 kr for skoene... Win win???

Anmeld

21. februar 2011

mathildemb

StineW skriver:

Bare i orden. Kan lige se du bor i Kbh, hvis du ikke får dem solgt hurtigt, så kan det være enten min mand eller jeg selv kan hente dem. Så sparer vi begge porto, og du får 100 kr for skoene... Win win???

Det kan vi sagtens finde ud af Du siger bare til, hvis det bliver aktuelt.

Anmeld

10. marts 2011

mathildemb

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.