Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Det er måske bare mig ved godt du ik har problemer med det KarinaOkay så får i sgu en chance :-D Jeg tror højst D graver sig lidt ned, hihi
Bare kald mig KaLee herinde..
Selvom min anonymitet slog fejl, så kæmper jeg stadig for den... eller noget
Han graver sig sq først ned, hvis der går hønsegård i den.. men så kan han lære det...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Tullemor82 skriver: Han siger han er i gang med spaden :-D og synes vist allerede der er gået hønsegård i denIhh jeg kan hverken sætte smileys eller linieskift ind fra den her telefon
Han siger han er i gang med spaden :-D og synes vist allerede der er gået hønsegård i denIhh jeg kan hverken sætte smileys eller linieskift ind fra den her telefon
Det er noget røv at skrive på baby.dk med Iphone.. jeg har samme problem, selvom man laver linjeskift...
Der fik du lige svaret på problemet..
Sæt ham i gang med at pakke i stedet for at grave....
KaLee skriver: Eeeeej altså... Jeg har altså INTET problem med at du er herinde overhovedet, og har heller intet skrevet om at det skulle være det... Jeg er sq kun glad på jeres vegne, så hyg du dig bare herinde, der er sq ingen onde miner fra mig. Måske skulle du sige til ham hvordan du har det med det - eller er det ham som synes det var akavet?For igen - det er altså intet problem for mig
Eeeeej altså...
Jeg har altså INTET problem med at du er herinde overhovedet, og har heller intet skrevet om at det skulle være det...
Jeg er sq kun glad på jeres vegne, så hyg du dig bare herinde, der er sq ingen onde miner fra mig.
Måske skulle du sige til ham hvordan du har det med det - eller er det ham som synes det var akavet?For igen - det er altså intet problem for mig
KaLee skriver: Det er noget røv at skrive på baby.dk med Iphone.. jeg har samme problem, selvom man laver linjeskift... Der fik du lige svaret på problemet.. Sæt ham i gang med at pakke i stedet for at grave....
Det fordi du skal skifte til simpellinieskrift når du skriver fra Iphone.
Og som ALTID er du et STORT menneske
Rose <3 skriver: Det fordi du skal skifte til simpellinieskrift når du skriver fra Iphone. Og som ALTID er du et STORT menneske
Siger du at jeg er fed??
Det der simpel linjeskift - forklar os lige det....
KaLee skriver: Siger du at jeg er fed?? Det der simpel linjeskift - forklar os lige det....
Ja du er hammer fed..... hammer fed på den fedeste måde
Ehm øh det ved jeg sgu ikke.... har bare læst herinde, at de skriver sådan når de har problemer med at skrive fra Iphone.
Damn nu boostede du mig i, at jeg slet ikke er så klog
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128