Jeg vil gerne slettes

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.585 visninger
22 svar
0 synes godt om
21. februar 2011

Tullemor82

Jeg har fundet ud af at min dates ex er herinde... jeg har givet mig til kende overfor hende i en privat besked og der er ingen krav om at jeg smutter, men jeg tror det er det bedste lige nuJeg håber på at vi skal kunne samarbejde mange år frem i tiden xxx så nu smutter jeg herfra og håber ikke det har ødelagt alt for megetDet har været en fornøjelse at lære jer alle at kende /Julie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. februar 2011

Tullemor82

Hvorfor medtager den ikke mine linjeskift... Underligt

Anmeld

21. februar 2011

2babygirls

Tullemor82 skriver:

Jeg har fundet ud af at min dates ex er herinde... jeg har givet mig til kende overfor hende i en privat besked og der er ingen krav om at jeg smutter, men jeg tror det er det bedste lige nuJeg håber på at vi skal kunne samarbejde mange år frem i tiden xxx så nu smutter jeg herfra og håber ikke det har ødelagt alt for megetDet har været en fornøjelse at lære jer alle at kende /Julie

Du kan selv slette din profil under Min profil, og så neders ca, står der slet profil..

Anmeld

21. februar 2011

Vial

Arrgh!

Mon ikke, at der er plads til jer begge?

Det er da lidt tyndt, men selvfølgelig dit valg

Anmeld

21. februar 2011

eElak

Eeeeej altså... 

Jeg har altså INTET problem med at du er herinde overhovedet, og har heller intet skrevet om at det skulle være det... 

Jeg er sq kun glad på jeres vegne, så hyg du dig bare herinde, der er sq ingen onde miner fra mig. 

Måske skulle du sige til ham hvordan du har det med det - eller er det ham som synes det var akavet?
For igen - det er altså intet problem for mig  

Anmeld

21. februar 2011

Becks

KaLee skriver:

Eeeeej altså... 

Jeg har altså INTET problem med at du er herinde overhovedet, og har heller intet skrevet om at det skulle være det... 

Jeg er sq kun glad på jeres vegne, så hyg du dig bare herinde, der er sq ingen onde miner fra mig. 

Måske skulle du sige til ham hvordan du har det med det - eller er det ham som synes det var akavet?

Anmeld

21. februar 2011

Sildefisk

KaLee skriver:

Eeeeej altså... 

også herfra

Anmeld

21. februar 2011

Mor-til-asta-09

KaLee skriver:

Eeeeej altså... 

Anmeld

21. februar 2011

Tullemor82

Det er måske bare mig ved godt du ik har problemer med det KarinaOkay så får i sgu en chance :-D Jeg tror højst D graver sig lidt ned, hihi

Anmeld

21. februar 2011

Bare mig..

KaLee skriver:

Eeeeej altså... 

det er sgu medmenneskelighed så det batter til en ting

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.