bumser

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. februar 2011

DM88

Babyklar skriver:

nu hvor i snakker om bumser, har i så noget godt til ansigtet?

Jeg kan virkelig anbefale Clinics produkter "Anti-Blemish Solution" tror jeg det hedder..

Det er et produkt som virker, men ikke udtørrer. Jeg har prøvet mange produkter, men de her fungere virkelig godt med min hud!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. februar 2011

DM88

Baby-støv skriver:

okay... hva er en fødevarertest? noget med overfølsomhed eller hva?

Ja, det er såden en test som kan afsløre om der er specielle fødevarer din krop fungere meget dårligt med... Jeg har længe haft problemer med maven, konstante hovedpiner o.l. ubehag, men fandt ud af at jeg ikke tåler mælk (min mor har så fortalt mig at det kunne jeg heller ikke som barn, det har jeg bare ikke været klar over), efter jeg har fjernet mælk 100% fra min kost, har jeg fået det så meget bedre!!!!

Ingen mavepine, hovedpine, dårlig mave osv.. (Selvom jeg spiser slik, og andre usunde sager stadig)

Anmeld

22. februar 2011

Moar2011

DM88 skriver:

Jeg kan virkelig anbefale Clinics produkter "Anti-Blemish Solution" tror jeg det hedder..

Det er et produkt som virker, men ikke udtørrer. Jeg har prøvet mange produkter, men de her fungere virkelig godt med min hud!

og det er noget man godt må bruge når man er gravid?

Anmeld

22. februar 2011

Maja88

nu har jeg ikke læst hele tråden, men jeg havde det på samme måde i starten af graviditeten.

men det gik væk omkring uge 20 tror jeg..

Anmeld

23. februar 2011

DM88

Babyklar skriver:

og det er noget man godt må bruge når man er gravid?

Det har jeg desværre ingen idé om.. Men kunne overhovedet ikke forestille mig at man ikke må..

Det kan købes i MATAS.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.