bumser

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.064 visninger
24 svar
0 synes godt om
20. februar 2011

twinny

hey tøser....

Siden jeg er blevet gravid, har jeg fået en del ulækre bumser på ryggen....    ad....

Nogle der har nogle gode råd eller cremer der hjælper mod dette

tak på forhånd, tøser....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. februar 2011

christinak

Jeg har døjet med uren hud på ryggen hele livet i meget slem grad men bruger Daily microfoliant fra dermalogica og det holder det nede, plus den er skårnsom for huden så man kan bruge den hver dag

Anmeld

20. februar 2011

twinny

christinak skriver:

Jeg har døjet med uren hud på ryggen hele livet i meget slem grad men bruger Daily microfoliant fra dermalogica og det holder det nede, plus den er skårnsom for huden så man kan bruge den hver dag

er det på recept? har aldrig haft en eneste bums og så kommer det bare nu...  og de gør vildt ondt...

Anmeld

20. februar 2011

christinak

Nej du kan købe det ved de fleste kosmetologer. Ja det kan rigtig ondt, hader når du er lige midt på ryggen det er bare det værste. Men det er heldigvis på ryggen så man kan dække det med tøj

Anmeld

20. februar 2011

twinny

christinak skriver:

Nej du kan købe det ved de fleste kosmetologer. Ja det kan rigtig ondt, hader når du er lige midt på ryggen det er bare det værste. Men det er heldigvis på ryggen så man kan dække det med tøj

ja det er rigtig....  jeg må prøve.... tak for det.....

Anmeld

20. februar 2011

DM88

Ville bare lige sige at jeg med stor succes har prøvet akupunktur mod Acne!!
Min acne kom også som udslag fra hormonforstyrrende elementer i min krop.. Det slog ud i ansigtet, hovedsageligt hagen, som kæmpe store betændte ømme bumser..

Men efter nu 4 behandlinger kan jeg fortælle at jeg er næsten 100% bumsefri!!

Anmeld

20. februar 2011

christinak

Baby-støv skriver:

ja det er rigtig....  jeg må prøve.... tak for det.....

Var så lidt

Anmeld

20. februar 2011

twinny

DM88 skriver:

Ville bare lige sige at jeg med stor succes har prøvet akupunktur mod Acne!!
Min acne kom også som udslag fra hormonforstyrrende elementer i min krop.. Det slog ud i ansigtet, hovedsageligt hagen, som kæmpe store betændte ømme bumser..

Men efter nu 4 behandlinger kan jeg fortælle at jeg er næsten 100% bumsefri!!

okay..  tak... Men jeg ville ikk sige det var acne....  Men derfor kan man jo godt bruge....

Anmeld

20. februar 2011

DM88

Jeg ville heller aldrig selv have kaldt det det.. Men det gjorde min læge.. :-D

Anmeld

20. februar 2011

twinny

DM88 skriver:

Jeg ville heller aldrig selv have kaldt det det.. Men det gjorde min læge.. :-D

Okay... min kæreste har acne på ryggen. Mit er slet ikk så slemt....  Det er bare fordi jeg har aldrig har haft bumser.... Min kæreste synes ikk det er så slemt... Men Jeg er bare ikk vant til, og de er ikk store, der er bare mange små og av av det gør ondt og er ulækre a kigge på..

Men vil prøve dit råd..  hva måtte du hive op a lommen?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.