årrrh nej!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. februar 2011

Anonym trådstarter

Mormilla skriver:

Det var godt han lige kunne smile/grine da du havde aller mest brug for det

ja(;

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. februar 2011

MariaJ

Trøstekram til dig. Man bliver bare så ked af det, når de slår sig. Godt der ikke skete noget.

Maria

Anmeld

20. februar 2011

Anonym trådstarter

MariaJ skriver:

Trøstekram til dig. Man bliver bare så ked af det, når de slår sig. Godt der ikke skete noget.

Maria

ja man gør nemlig så, rigtig ked af det, får helt ondt i hjertet. og bare det der syn at nu falder han og jeg løber men når ikk at gribe ham, det er frygteligt

Anmeld

20. februar 2011

MariaJ

Anonym skriver:

ja man gør nemlig så, rigtig ked af det, får helt ondt i hjertet. og bare det der syn at nu falder han og jeg løber men når ikk at gribe ham, det er frygteligt

Min datter slog hovedet i radiatoren her til aften, og hun skreg så hun næsten ikke kunne få vejret. Det var endda min egen skyld, fordi jeg lige skulle skrive en email færdig, mens hun stod og hev i mit ben.

Jeg tror den slags sker for os alle, men ja, man bliver jo ked af det.

Anmeld

20. februar 2011

DLM

Anonym skriver:

rigtigt følte mig som  den væreste mor i hele verden

men det er du slet ikke

Anmeld

20. februar 2011

Noneother

Det der sker for ca. 90% ! -De er bare SÅ forbandet hurtige!

man føler sig som verdens værste mor når det sker, men de små banditter holder til mere end man skulle tro, og de har glemt det lynhurtigt.

Det er ikke mere end 10 minutter siden jeg bankede min søns hoved ind i et bord  (så ja, det sker altså for andre end dig) Han var sur i sådan ca 15 sekunder, og så havde han glemt aaaaalt om det..

Anmeld

20. februar 2011

B&J

Anonym skriver:

stod på den anden side af sofabordet da jeg skulle hente hans sut og så bang, nøøøj man det syn sidder bare printet i hjernen

det er heller ikke sjovt... men husk du fik ham til af grine og smile så har han det godt igen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.