årrrh nej!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.035 visninger
16 svar
0 synes godt om
20. februar 2011

Anonym trådstarter

min dejlige lille bassemand faldt ned af sofaen idag er bare stadig tudefærdig,

han sad i hjørnet af sofaen fik øje på noget lænede sig foroverog kom om på maven og så sparker han på ruglænet og så lander han på gulvet og lorte dumme mig nåede ikke at gribe ham, han skreg og skreg og skreg, men til sidst grinede han heldigvis og smilte,

heldigvis ingen bule eller noget, men har det så dårligt

skulle bare lige ud med det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. februar 2011

Janni.

Anonym skriver:

han sad i hjørnet af sofaen fik øje på noget lænede sig foroverog kom om på maven og så sparker han på ruglænet og så lander han på gulvet og lorte dumme mig nåede ikke at gribe ham, han skreg og skreg og skreg, men til sidst grinede han heldigvis og smilte,

Godt der ikke skete noget alvorligt med ham. Uheld sker, og det skete for dig. Det gør dig altså IKKE til en dårlig mor. 

Op med humøret, din søn har sikkert allerede glemt det igen 

Anmeld

20. februar 2011

Mormilla

Anonym skriver:

Det er sådan nogen ting der sker! Men man får det bare så skidt når sådan noget sker. Men godt at han har det godt og smiler igen

Anmeld

20. februar 2011

Anonym trådstarter

Buito skriver:

Godt der ikke skete noget alvorligt med ham. Uheld sker, og det skete for dig. Det gør dig altså IKKE til en dårlig mor. 

Op med humøret, din søn har sikkert allerede glemt det igen 

føler mig bare som en total spa**er.

han får aldrig lov til at sidde i sofaen andet end jeg holder ham fra nu af

Anmeld

20. februar 2011

B&J

der skete ingen ting og din søn grint efter oplevelsen så er der ingen ting sket du er ikke en dårlig mor, det kan ske på et sek. og de er lyn hurtige

Anmeld

20. februar 2011

DLM

det er absolut ikke rart når de slår sig de små pus man føler sig som den dårligste mor i verden, men mange gange tror jeg vi forældre tager det tungere end børnene heldigvis kan de holde til mere end vi tror og ikke kommer slemt til skade når de f.eks. falder.

Anmeld

20. februar 2011

Anonym trådstarter

Mormilla skriver:

Det er sådan nogen ting der sker! Men man får det bare så skidt når sådan noget sker. Men godt at han har det godt og smiler igen

ja heldigvis han flækkede af grin da jeg begyndte at tudem så heldigvis for det og ingen bule, men ringede til vagtlægen alligevel men skulle bare holde øje

Anmeld

20. februar 2011

Mormilla

Anonym skriver:

ja heldigvis han flækkede af grin da jeg begyndte at tudem så heldigvis for det og ingen bule, men ringede til vagtlægen alligevel men skulle bare holde øje

Det var godt han lige kunne smile/grine da du havde aller mest brug for det

Anmeld

20. februar 2011

Anonym trådstarter

B&J skriver:

der skete ingen ting og din søn grint efter oplevelsen så er der ingen ting sket du er ikke en dårlig mor, det kan ske på et sek. og de er lyn hurtige

stod på den anden side af sofabordet da jeg skulle hente hans sut og så bang, nøøøj man det syn sidder bare printet i hjernen

Anmeld

20. februar 2011

Anonym trådstarter

DLM skriver:

det er absolut ikke rart når de slår sig de små pus man føler sig som den dårligste mor i verden, men mange gange tror jeg vi forældre tager det tungere end børnene heldigvis kan de holde til mere end vi tror og ikke kommer slemt til skade når de f.eks. falder.

rigtigt følte mig som  den væreste mor i hele verden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.