Erfaringer fra Næstved sygehus??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.388 visninger
18 svar
0 synes godt om
20. februar 2011

Pipsle2012

Hej Girls

Vil rigtig gerne høre, om der er nogle der vil dele deres erfaringer og oplevelser med at føde på Næstved Sygehus??

Jeg har nemlig valgt at skulle føde på Næstved, så hvis der er nogle der vil dele erfaring/oplevelser, gode som mindre gode, så skriv endelig

Ha' en dejlig aften allesammen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. februar 2011

Pipsle2012

Op'er den lige

Slet ingen der vil kommentere??

Anmeld

21. februar 2011

Pipsle2012

22. februar 2011

wiebking

Vil da gerne dele min(e) erfaring med Næstved sygehus, hvis det da ikke tager modet fra dig..

Jeg har nu født 2 gange og har lige været med til en fødsel... min 1 fødsel foregik på næstved for snart 8 år siden og den endte næsten galt... jeg var 1 gangs fødende og jeg følte at man ikke havde noget at skulle ha sagt, fordi man var 1 gangs... de reagerede ikke på at mit fostervand var grønt, at hendes hjertelyd forsvandt og de trak den VIRKELIG langt og ville på ingen måde høre på mig... havde haft veer i 36 timer, 19 år gammel og 1 gangs fødende... hun kom dog endelig ud med sugekop og 40 mennesker på min stue, hun blev hurtig lagt op og taget igen og så kørte de med hende...jeg anede ikke en hat om hvad der foregik og ingen snakkede med mig efterfølgende...Det var virkelig en skrækkelig oplevelse for mig..... 2 gang havde jeg samme problem med at føde( noget med mit bækken) men denne gang foregik det på nykøbing sygehus og hold da op en anden oplevelse... meget mere ro på, forskellige former for smertelindring, og så lod de mig max ligge i 9 timer med veer.. der snakkede de allerede om aks fordi de kunne se, at det kunne komme til at trække meget ud...fik så uanede kræfter( panik over snakken om aks) og fik hende ud 15 min før de havde kørt mig ned..

Men her for nogle uger siden var jeg så heldig at deltage i min bedste venindes fødsel på næstved og tænkte: årh okay, nu er det jo 8 år siden med min og de må da være blevet bedre... desværre måtte jeg sande, at de kørte nøjagtig det samme trip som dengang og min veninde blev ovenikøbet sat igang fordi hendes baby var meget lille og ville ikke kunne tåle så meget pres... men hun fik lov til at ligge i hele 3 dage!!! med veer og smerter og baby´s hjertelyd dykkede markant og så videre..men igen... de trak den.. og så trak de den lidt mere... de lytter slet ikke på den fødende eller de pårørende.... ja jeg er i hvert fald ikke i tvilv om, at jeg aldrig vil anbefalde næstved fødeafdeling.... Der er da sikkert andre med gode oplevelser...det har jeg desværre bare ikke..heller ikke selvom jeg håbede og at der trods alt var gået 8 år...

Anmeld

22. februar 2011

Aves.

Dårlige erfaringer...

Anmeld

22. februar 2011

Lillefe

Hejsa.. Jeg har kun posetivt at sige.. jeg fødte for 4 år siden min datter på næstved sygehus.. det gik bare rigtigt godt.. og de var vildt søde og kom og spurgte hele tiden om alt var i orden og om vi manglede noget.. ejg var også så heldig at få min egen jordmor til fødslen..

Anmeld

22. februar 2011

Lou87

Hej..
Udover en laaang ventetid de gange jeg sku indlægges så har jeg ikke noget "ondt" og sige om dem som sådan..
(og indlæggelserne var jo ikke lige så akut som dem der lå og var igang med og føde jo... )

Jeg blev igang sat og det hele gik fint..
Dog stak narkoselægen forkert da jeg sku ha epiduralen, men der kom en anden gammel garvet som lagde den ubemærket.
Jeg blev også kørt på operations stue med det samme da jeg tabte blod ved fødslen.. og fik også blod igen (dog et døgn efter først, lidt træls.. men det var pga nye regler)
Og jeg fik rigtig god vejledning med amning, udmalkning osv.
Og det var faktisk mere mig der bedte om og komme hjem end det var dem der smed mig hjem.
Alle derude var rigtig søde på barselgangen.
Maden var ok. Og kæresten ku ligge på samme stue hele tiden. Men nu har de jo fået familie stuer (efter jeg fødte self) så det sku være endnu bedre jo.
Men ja alt i alt god oplevelse.. det værste var ventetiden når man sku snakke med en læge!

Anmeld

22. februar 2011

Chamomile

Jeg fik kejsersnit, så ved ikke om jeg er brugbar til at fortælle om det, når det ikke er en alm. fødsel.

Anmeld

22. februar 2011

sarulee

Jeg fik i 2009 lavet PK og fik en rigtig fin behandling også bagefter og imens jeg lå der de næste par dage.

Har valgt at føde der igen til april og regner selvfølgelig med at få en god oplevelse igen, men denne gang håber jeg på en "rigtig" fødsel

Anmeld

22. februar 2011

nvm

jeg har intet dårligt at sige. og har født på næstved sygehus 2 gange...

tror det kommer meget an på om man får en jordemor man kan sammen med eller ej...om man synes det en god eller dårlig oplevelse.

er det ikk også meget normalt hvis man har en hård og lang fødels er det en slags dårlig oplevelse? eller er jeg forkert på den? har kun haft drømme fødsler  så ved det ikke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.