Limosinen og babyhulen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. februar 2011

AnneBJ

Carina87 skriver:

Altså med baby, moderkage, fostervand, blod og andet vand i kroppen er du da ved at være oppe på de 8! Jeg smed 10 den første uge... Ja, nu skal jeg jo selvfølgelig ikke love dig noget, for jeg kender jo ikke din krop Men det ser da lyst ud

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. februar 2011

Lene76

Jeg tog kun 8 kg på inden hun sku ud.....  mangler nu (14 dage efter) at smide 2,5 ca men så er der alle de ekstra kg fra de 2 andre graviditeter..... men tror nu man taber sig hurtigere ved en alm. fødsel kontra et kejsersnit....

Men Anne du er jo klar, nu ska HAN bare snart komme ud så du kan komme ud og gå med din fine limosine 

Anmeld

21. februar 2011

DK

Ihh hvor ser både vognen og det nyvaskede tøj fint ud!

Og dejligt at du/i er klar! Jeg glæder mig også sådan til du har født, og se billeder af betterøv

Knus Ditte, med korte svar, da Bimmeren ligger i den højre arm, og det tager ca. 2 timer per svar med den venstre!

Anmeld

21. februar 2011

AnneBJ

Lene76 skriver:

Jeg tog kun 8 kg på inden hun sku ud.....  mangler nu (14 dage efter) at smide 2,5 ca men så er der alle de ekstra kg fra de 2 andre graviditeter..... men tror nu man taber sig hurtigere ved en alm. fødsel kontra et kejsersnit....

Men Anne du er jo klar, nu ska HAN bare snart komme ud så du kan komme ud og gå med din fine limosine 

Ih det ville passe mig fint, hvis jeg kunne smide ligeså meget, jeg har nemlig også en 10-15 kg fra før jeg gerne vil af med

Anmeld

21. februar 2011

AnneBJ

DK skriver:

Ihh hvor ser både vognen og det nyvaskede tøj fint ud!

Og dejligt at du/i er klar! Jeg glæder mig også sådan til du har født, og se billeder af betterøv

Knus Ditte, med korte svar, da Bimmeren ligger i den højre arm, og det tager ca. 2 timer per svar med den venstre!

I skal nok blive spammet - det lover jeg!!

Er sikker på Bimmer ligger SÅ godt i din højre arm, og jeg er glad for svar, korte som lange!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.