Limosinen og babyhulen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

770 visninger
14 svar
0 synes godt om
20. februar 2011

AnneBJ

Så rundede jeg 36+0 i går... Ved godt I alle har travlt med Jeres lækre små bebser, men det har jeg jo ikke endnu, så I slipper ikke for updates lige foreløbigt!

I fredags fik jeg vasket alt babytøjet, lagt det pænt sammen og puttet i skabet. Jeg må endnu engang understrege, at vi ikke mangler!!

Torsdag var jeg ved kiropraktor, og efterfølgende da jeg ventede på bussen, sneg jeg mig (som sædvanligt) i Ønskebørn og aede limosinen. Jeg var endda lidt vildere end jeg plejer, for jeg tog også billeder af den! Jørn rystede bare på hovedet af mig da jeg kom hjem....

Ellers er alt vel her - smilerynkerne på maven bliver heldigvis ikke flere lige pt., men der er kommet et par stykker på inderlårerne, nærmest helt oppe i lysken. Vægten siger stadig +8 kg, og baby er skønnet til ca. 2800g.

Jeg sover ok om natten, dog får jeg som oftest en plukve hver gang jeg vender mig sengen, og har også en del menstruationsmurren både i lænd og underliv dagligt. Men ikke hele dagen, og ikke så jeg er underdrejet af smerte

Vi tager nogle vældige humør-udsvingsture herhjemme - begge to!, men er heldigvis ret hurtigt tilbage ved normalen, og får nogle gode snakke om forventninger til fødslen, glæden over det hele, og det faktum at vi af og til er skræmt fra vid og sans over alt det der skal ske

Imorgen skal jeg have taget rhesus negativ blodprøver, dem som egentlig skal tages til 3. lægebesøg, men som min læge glemte. Det betyder heldigvis ikke noget, faktisk er det en fordel, da de max må være 5 uger gamle når baby fødes. Dvs. at går jeg længere end til 41+2 skal de tages om... 

Tirsdag skal vi til advokat og have oprettet testamente samt børnetestamente. Jeg glæder mig til papirerne er i orden, men bliver også lidt nærig over at skulle betale 3500,- for det... 

Og så et par billeder... "Vores" barnevognskasse var selvfølgelig ikke sat på det "rigtige" stel da jeg var derude, så jeg måtte tage af både stel og kasse Vores kasse er den med mønster på, og det andet er så vores stel - med lufthjul

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. februar 2011

Lene76

Så er du da vist ved at være klar hva

Fin vogn, mave og shit du har meget tøj.....

Anmeld

20. februar 2011

AnneBJ

Lene76 skriver:

shit du har meget tøj.....

Anmeld

21. februar 2011

Maria-s

Hooooold nu OP Anne, der er meget tøj!!  jeg tror jeg har hvad der svare til 'en af dine stakke. Men ok, regner med der stærkt skal suppleres, når han først er kommet ud Gider bare ikke bruge en masse penge på noget som så er for småt eller tæt på..

men bliver da liiidt misundelig når jeg ser dine fine stakke

Anmeld

21. februar 2011

Sofia

EJJJJ Anne alt det tøj, jeg har også max hvad der svarer til en stak.. Men heldigvis har vi kun 200 meter til H&M og alle mulige andre butikker, så når jeg har født og vi kender kønnet kan vi købe det vi mangler.. men ville alligevel være dejligt at have SÅ meget tøj, hehe Sikke en fin limosine og mave ikke mindst. Herhjemme får jeg også ind i mellem den der skræk følelse, uhh hvor kommer der til at ske meget, så spændende!

Anmeld

21. februar 2011

AnneBJ

Maria-s skriver:

Hooooold nu OP Anne, der er meget tøj!!  jeg tror jeg har hvad der svare til 'en af dine stakke. Men ok, regner med der stærkt skal suppleres, når han først er kommet ud Gider bare ikke bruge en masse penge på noget som så er for småt eller tæt på..

men bliver da liiidt misundelig når jeg ser dine fine stakke

Jeg har VILDT meget tøj jeg ved det godt...  Men altså igen, bortset fra 14 stykker nyindkøbt tøj, fordelt 50/50 på min og kommende mormors økonomi, så er det meste af det sådan noget "5,- pr. del"-tøj... Og så kan jeg jo ligeså godt købe det vedkommende har som jeg kan lide, så jeg også får noget for portopengene

Anmeld

21. februar 2011

AnneBJ

Sofia skriver:

EJJJJ Anne alt det tøj, jeg har også max hvad der svarer til en stak.. Men heldigvis har vi kun 200 meter til H&M og alle mulige andre butikker, så når jeg har født og vi kender kønnet kan vi købe det vi mangler.. men ville alligevel være dejligt at have SÅ meget tøj, hehe Sikke en fin limosine og mave ikke mindst. Herhjemme får jeg også ind i mellem den der skræk følelse, uhh hvor kommer der til at ske meget, så spændende!

Dejligt det ikke kun er her vi bliver lidt skræmte af og til

Jeg ville under ingen omstændigheder have så meget tøj, hvis ikke det var fordi vi kendte kønnet, har arvet en masse, og købt ca. ligeså meget brugt

Anmeld

21. februar 2011

CA

He he... selvom jeg er optaget af Johannes, så følger jeg stadig med i jeres indlæg det er bare ikke altid der er hænder til at få svaret, men tankerne er der Måske jeg skulle begynde at indtale svar?? 

Iiih du er jo bare ved at være klar! Hold da op, hvor er der meget tøj, men så kommer du jo heller ikke til at mangle - og måske du slipper helt for at vaske tøj Må jeg godt grine HVIS nu det blir en pige?

Udover at du er ved at være klar med tøj og limo, så lyder det da til at din krop også så småt er i gang med at forberede sig til finalen. GLÆD dig Anne!! Det er så fantastisk at få ham klasket op på maven! Jeg glæder mig virkelig til at se din lille dreng og er ved at være utålmodig, så kan bare forestille mig hvordan du selv må ha det...

Fin vogn I har skaffet Jer! Jeg har lige travet  halvanden time med Johannes. Uden at have ondt nogen steder! Skøn tur som resulterede i at han nu står ude og sover og jeg har lige spist frokost - til middag - som andre normale mennesker

Snyd du kun har taget 8 kg. på. Her kom jeg godt over de 20Men hvor meget ved jeg ikke, for lægens og min vægt er uenige og jeg kan ikke huske alle de tal fra hinanden. Men hvis vi går ud fra lægens vægt havde jeg taget 25 på og har nu smidt de 14... Der er lang vej endnu!! Du kommer jo bare til at smide dit ved fødslen - har du tænkt på det? 

kram og tanker

Anmeld

21. februar 2011

AnneBJ

Carina87 skriver:

He he... selvom jeg er optaget af Johannes, så følger jeg stadig med i jeres indlæg det er bare ikke altid der er hænder til at få svaret, men tankerne er der Måske jeg skulle begynde at indtale svar?? 

Iiih du er jo bare ved at være klar! Hold da op, hvor er der meget tøj, men så kommer du jo heller ikke til at mangle - og måske du slipper helt for at vaske tøj Må jeg godt grine HVIS nu det blir en pige?

Udover at du er ved at være klar med tøj og limo, så lyder det da til at din krop også så småt er i gang med at forberede sig til finalen. GLÆD dig Anne!! Det er så fantastisk at få ham klasket op på maven! Jeg glæder mig virkelig til at se din lille dreng og er ved at være utålmodig, så kan bare forestille mig hvordan du selv må ha det...

Fin vogn I har skaffet Jer! Jeg har lige travet  halvanden time med Johannes. Uden at have ondt nogen steder! Skøn tur som resulterede i at han nu står ude og sover og jeg har lige spist frokost - til middag - som andre normale mennesker

Snyd du kun har taget 8 kg. på. Her kom jeg godt over de 20Men hvor meget ved jeg ikke, for lægens og min vægt er uenige og jeg kan ikke huske alle de tal fra hinanden. Men hvis vi går ud fra lægens vægt havde jeg taget 25 på og har nu smidt de 14... Der er lang vej endnu!! Du kommer jo bare til at smide dit ved fødslen - har du tænkt på det? 

kram og tanker

Hvor er du sød Carina! Du må grine ligeså meget som vi selv kommer til hvis det bliver en pige - MEGET! Men altså, hellere den vej rundt, end at en søn skulle gå i lyserødt fordi man ikke har andet Mit sats er også, at jeg ikke behøver vaske dagligt - og vi har ikke tørretumbler, så det varer jo lidt tid inden det nyvaskede er tørt igen... (god undskyldning, ikk?)

Det lyder helt fantastisk at gå i halvanden time uden smerter!! Dét vil jeg se frem til, sammen med fødslen, at skulle se min lille dreng, og alle de andre vilde ting som jeg glæder mig til!!

Hvor er det godt at høre du rent faktisk spiser frokost i dag, og at Johannes sover udenfor! Kvalitetstid for både mor og baby!

Jeg HÅBER da, at de 8 kg, smutter under fødslen, men tør ikke helt tro på det endnu... Jeg vil gerne se beviser først!

Anmeld

21. februar 2011

CA

AnneBJ skriver:

Hvor er du sød Carina! Du må grine ligeså meget som vi selv kommer til hvis det bliver en pige - MEGET! Men altså, hellere den vej rundt, end at en søn skulle gå i lyserødt fordi man ikke har andet Mit sats er også, at jeg ikke behøver vaske dagligt - og vi har ikke tørretumbler, så det varer jo lidt tid inden det nyvaskede er tørt igen... (god undskyldning, ikk?)

Det lyder helt fantastisk at gå i halvanden time uden smerter!! Dét vil jeg se frem til, sammen med fødslen, at skulle se min lille dreng, og alle de andre vilde ting som jeg glæder mig til!!

Hvor er det godt at høre du rent faktisk spiser frokost i dag, og at Johannes sover udenfor! Kvalitetstid for både mor og baby!

Jeg HÅBER da, at de 8 kg, smutter under fødslen, men tør ikke helt tro på det endnu... Jeg vil gerne se beviser først!

Altså med baby, moderkage, fostervand, blod og andet vand i kroppen er du da ved at være oppe på de 8! Jeg smed 10 den første uge... Ja, nu skal jeg jo selvfølgelig ikke love dig noget, for jeg kender jo ikke din krop Men det ser da lyst ud

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.