Så rundede jeg 36+0 i går... Ved godt I alle har travlt med Jeres lækre små bebser, men det har jeg jo ikke endnu, så I slipper ikke for updates lige foreløbigt! 
I fredags fik jeg vasket alt babytøjet, lagt det pænt sammen og puttet i skabet. Jeg må endnu engang understrege, at vi ikke mangler!!
Torsdag var jeg ved kiropraktor, og efterfølgende da jeg ventede på bussen, sneg jeg mig (som sædvanligt) i Ønskebørn og aede limosinen. Jeg var endda lidt vildere end jeg plejer, for jeg tog også billeder af den!
Jørn rystede bare på hovedet af mig da jeg kom hjem.... 
Ellers er alt vel her - smilerynkerne på maven bliver heldigvis ikke flere lige pt., men der er kommet et par stykker på inderlårerne, nærmest helt oppe i lysken. Vægten siger stadig +8 kg, og baby er skønnet til ca. 2800g.
Jeg sover ok om natten, dog får jeg som oftest en plukve hver gang jeg vender mig sengen, og har også en del menstruationsmurren både i lænd og underliv dagligt. Men ikke hele dagen, og ikke så jeg er underdrejet af smerte 
Vi tager nogle vældige humør-udsvingsture herhjemme - begge to!, men er heldigvis ret hurtigt tilbage ved normalen, og får nogle gode snakke om forventninger til fødslen, glæden over det hele, og det faktum at vi af og til er skræmt fra vid og sans over alt det der skal ske 
Imorgen skal jeg have taget rhesus negativ blodprøver, dem som egentlig skal tages til 3. lægebesøg, men som min læge glemte. Det betyder heldigvis ikke noget, faktisk er det en fordel, da de max må være 5 uger gamle når baby fødes. Dvs. at går jeg længere end til 41+2 skal de tages om...
Tirsdag skal vi til advokat og have oprettet testamente samt børnetestamente. Jeg glæder mig til papirerne er i orden, men bliver også lidt nærig over at skulle betale 3500,- for det...
Og så et par billeder... "Vores" barnevognskasse var selvfølgelig ikke sat på det "rigtige" stel da jeg var derude, så jeg måtte tage af både stel og kasse
Vores kasse er den med mønster på, og det andet er så vores stel - med lufthjul