Avavav!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. februar 2011

Kay

Et godt fif er at bruge både tampon og bind på samme tid, for så går det ihvertfald lige lidt ekstra tid fra du bløder igennem tamponen til du bløder igennem bindet også

tak for rådet... men det har jeg prøvet... er desværre en af de få kvinder der ikke kan "tåle" tampon.... jeg bliver helt vildt svimmel og får kvalme kort tid efter jeg har "proppet den op"... ellers havde det været den idielle løsning... overvejer lidt en voksen ble...(gas ) men der bliver forhåbentlig ingen næste gang i meeeeget lang tid

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. februar 2011

SD21

Kay skriver:

tak for rådet... men det har jeg prøvet... er desværre en af de få kvinder der ikke kan "tåle" tampon.... jeg bliver helt vildt svimmel og får kvalme kort tid efter jeg har "proppet den op"... ellers havde det været den idielle løsning... overvejer lidt en voksen ble...(gas ) men der bliver forhåbentlig ingen næste gang i meeeeget lang tid

Hmm. Okay, det lyder da ihvertfald slet ikke særlig rart !  

Nej, jeg  for at der meget snart er en lille spire på vej til dig !

Anmeld

26. februar 2011

metski83

Kay skriver:

første dag og første uge på nyt job gik rigtig godt.... men min krop kender ikke til den gyldne midelvej... her er der kun niagrafalls... eller ingen ting... styrtblædte i 5 dage.... og så intet... fra det ene øjeblik til det næste

når ja i det mindst vare den ikke 10-15 dage som før jeg toig p piller

så nu er det bare igang igen

Haha du er simpelthen for sjov NIAGRAFALLS, det er simpelthen humor

Og vi skal igang igen , simpelthen den fedeste smiley. Blev nødt til at vise den til min kæreste.

Men super det gik godt på dit nye arbejde, det er godt at høre

Og godt vandfaldet stoppede, så i kan komme i krig igen.

Vi er igang, og så  for den er denne gang. Har det på fornemmelsen, så håber min fornemmelse er rigtig

Anmeld

26. februar 2011

Kay

SD21 skriver:

Hmm. Okay, det lyder da ihvertfald slet ikke særlig rart !  

, jeg  for at der meget snart er en lille spire på vej til dig !

mange tak

Anmeld

26. februar 2011

Kay

metski83 skriver:

Haha du er simpelthen for sjov NIAGRAFALLS, det er simpelthen humor

Og vi skal igang igen , simpelthen den fedeste smiley. Blev nødt til at vise den til min kæreste.

Men super det gik godt på dit nye arbejde, det er godt at høre

Og godt vandfaldet stoppede, så i kan komme i krig igen.

Vi er igang, og så  for den er denne gang. Har det på fornemmelsen, så håber min fornemmelse er rigtig

tak.... har det nu også bedst når man kan putte lidt humor på tingene... og jeg ELLLSKER sjove smilys....

fingre for at din fornemmelse er rigtig...

Anmeld

26. februar 2011

metski83

Kay skriver:

tak.... har det nu også bedst når man kan putte lidt humor på tingene... og jeg ELLLSKER sjove smilys....

fingre for at din fornemmelse er rigtig...

Ja fornemmelsen må meget gerne være rigtigt, så vi kan få en lille dejlig baby

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.