fuck de her menses smerter gør ondt!!!
ja jeg har jo gået og ventet og ventet på enten en posetiv test eller min menses.... så efter en MEEEGET lang cyklus (første dag i sidste menses var d. 1 januar), kommer menses for fuld udblæsning...
føler mig som et blodigt vandfald (undskyld de klamme billeder det må gi på jeres næthinde)... det kom i går... mend kæmpe mave kramper... og jeg bløder de største natbind igennem på mellem ½ time og 3 timer... jeg kan ikke huske det var så slemt inden jeg startede på p piller (da var jeg 13) men det var jo egentlig derfor jeg startede på dem...
skulle i ali i dag.... skiftede bind ca. 10 -15 min. inden, kørte til aldi (10 min. i bil) og da jeg stod ud af bilen var jeg fandemer blødt igennem og havde plettet på bilsædet (det kunne heldigvis tørres af) løb nermest igennem aldi og tog de ting jeg skulle havde (mørke cowboy bukser så pletten var let skjult) rev tæppet fra bagage rummet om på sædet for ik at plette mere... og så bare hjem og skifte bukser og truser igen igen....
skulle havde været ude hos svigerforældrene... men ikke flere rene bukser tilbage... og har allllt for ondt... ligger bare på sofaen og små tudder.... forhåbentlig sidste gang jeg får det her meget lææænge!!!
lidt tuderrri her fra.... og et stort ønske om ingen menses mere men en
i maven
Anmeld