Avavav!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.440 visninger
15 svar
0 synes godt om
20. februar 2011

Kay

fuck de her menses smerter gør ondt!!!

ja jeg har jo gået og ventet og ventet på enten en posetiv test eller min menses.... så efter en MEEEGET lang cyklus (første dag i sidste menses var d. 1 januar), kommer menses for fuld udblæsning...

føler mig som et blodigt vandfald (undskyld de klamme billeder det må gi på jeres næthinde)... det kom i går... mend kæmpe mave kramper... og jeg bløder de største natbind igennem på mellem ½ time og 3 timer... jeg  kan ikke huske det var så slemt inden jeg startede på p piller (da var jeg 13) men det var jo egentlig derfor jeg startede på dem...

skulle i ali i dag.... skiftede bind ca. 10 -15 min. inden, kørte til aldi (10 min. i bil) og da jeg stod ud af bilen var jeg fandemer blødt igennem og havde plettet på bilsædet (det kunne heldigvis tørres af) løb nermest igennem aldi og tog de ting jeg skulle havde (mørke cowboy bukser så pletten var let skjult) rev tæppet fra bagage rummet om på sædet for ik at plette mere... og så bare hjem og skifte bukser og truser igen igen....

skulle havde været ude hos svigerforældrene... men ikke flere rene bukser tilbage... og har allllt for ondt... ligger bare på sofaen og små tudder.... forhåbentlig sidste gang jeg får det her meget lææænge!!!

lidt tuderrri her fra.... og et stort ønske om ingen menses mere men en i maven

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. februar 2011

Sujan

Kender det godt.. Jeg bløder også rigtig meget.. Det er sindsygt hårdt og man bliver vildt træt..

Jeg får noget der hedder cyklokapron af min læge.. Det hjælper rigtig meget..

Håber for dig at det er hurtigt overstået.. Mine styrtblødninger vare u ca. 2 dage og så er det bare normal mens derefter.

Anmeld

20. februar 2011

metski83

Årh føler med dig...

Har lige haft første mens efter p pille stop, og hold fast hvor jeg også blødte og hvor gjorde det ondt. Jeg var ved at være bange for der var noget galt. Skal love for der er forskel på p pille mens og almindelig mens.

Vi må bare håbe der ikke kommer mens næste gang, men en positiv test i stedet.

Anmeld

20. februar 2011

Kay

metski83 skriver:

Årh føler med dig...

Har lige haft første mens efter p pille stop, og hold fast hvor jeg også blødte og hvor gjorde det ondt. Jeg var ved at være bange for der var noget galt. Skal love for der er forskel på p pille mens og almindelig mens.

Vi må bare håbe der ikke kommer mens næste gang, men en positiv test i stedet.

mange tak... det her er også første rigtige menses efter p stop... og lige hvad jeg havde frygtet

skal starte nyt job i morgen... ØVØVØV

håber ogå det går stærkt for dig...

Anmeld

20. februar 2011

Kay

Sujan skriver:

Kender det godt.. Jeg bløder også rigtig meget.. Det er sindsygt hårdt og man bliver vildt træt..

Jeg får noget der hedder cyklokapron af min læge.. Det hjælper rigtig meget..

Håber for dig at det er hurtigt overstået.. Mine styrtblødninger vare u ca. 2 dage og så er det bare normal mens derefter.

ja hvor er det æv... hvad er det for nogle piller... dem kender jeg ikke???

jeg ved ikke hvor længe mine kommer til at være... da det er ved at være nogle år siden... men jeg kan huske at min menses varede i alt 10 dage og at de færsste dage var værst....

er helt bange for at nyse...

Anmeld

20. februar 2011

metski83

Kay skriver:

mange tak... det her er også første rigtige menses efter p stop... og lige hvad jeg havde frygtet

skal starte nyt job i morgen... ØVØVØV

håber ogå det går stærkt for dig...

Spændende med nyt job  Så er det godt det ikke er første dag med mens i morgen.

Syntes bare generalt min krop har været rigtig mærkelig efter p pille stop. Jeg har haft mens smerter næsten en hel måned inden mens. Men kroppen skal jo nok lige vende sig til at styresig selv igen.

Fik også mens præcis samme dag, som hvis jeg havde taget p piller, så tror desværre stadig min krop var / er styret af p pillerne.

Men vi må håbe vi slipper næste gang. Glæder mig til 9 måneder uden mens, og selvfølgelig en lille baby

Anmeld

20. februar 2011

Kay

metski83 skriver:

Syntes bare generalt min krop har været rigtig mærkelig efter p pille stop. Jeg har haft mens smerter næsten en hel måned inden mens. Men kroppen skal jo nok lige vende sig til at styresig selv igen.

Fik også mens præcis samme dag, som hvis jeg havde taget p piller, så tror desværre stadig min krop var / er styret af p pillerne.

Men vi må håbe vi slipper næste gang. Glæder mig til 9 måneder uden mens, og selvfølgelig en lille baby

sjovt du siger det... jeg har nem,lig også haft små ondt i maven siden sidste menses... men der er jo så gået længere end de 28 dage den burde være på... 50 dage... 

håber virkelig der er gevisnt til os begge næste gang

Anmeld

20. februar 2011

metski83

Kay skriver:

sjovt du siger det... jeg har nem,lig også haft små ondt i maven siden sidste menses... men der er jo så gået længere end de 28 dage den burde være på... 50 dage... 

håber virkelig der er gevisnt til os begge næste gang

Hold da op 50 dage er også længe.. Nej tror da vist der er lidt rod i den for os efter p pille stop.

Og ja, vi må håbe på den er der næste gang. Håber ikke vi skal vente længe

Anmeld

25. februar 2011

Kay

metski83 skriver:

første dag og første uge på nyt job gik rigtig godt.... men min krop kender ikke til den gyldne midelvej... her er der kun niagrafalls... eller ingen ting... styrtblædte i 5 dage.... og så intet... fra det ene øjeblik til det næste

når ja i det mindst vare den ikke 10-15 dage som før jeg toig p piller

så nu er det bare igang igen

Anmeld

25. februar 2011

SD21

Kay skriver:

første dag og første uge på nyt job gik rigtig godt.... men min krop kender ikke til den gyldne midelvej... her er der kun niagrafalls... eller ingen ting... styrtblædte i 5 dage.... og så intet... fra det ene øjeblik til det næste

når ja i det mindst vare den ikke 10-15 dage som før jeg toig p piller

så nu er det bare igang igen

Et godt fif er at bruge både tampon og bind på samme tid, for så går det ihvertfald lige lidt ekstra tid fra du bløder igennem tamponen til du bløder igennem bindet også

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.