Tynen og Helle30

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

575 visninger
12 svar
0 synes godt om
1. oktober 2008

birgittemarie

Hvilken pizza skal jeg bestille til jer to pigetøse?

Jeg vil så gerne vide det senest kl. 15 i dag, for jeg skulle meget gerne have bestilt dem i dag, så vi er sikre på at få dem.

Hvis nu de to travle damer ikke dukker op her, er der så nogle af jer andre, der ved, hvad de kan lide, så jeg kan bestille noget til dem alligevel?

Kh Birgitte

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. oktober 2008

linemus

Nu er jeg hverken Helle eller Tynen, men jeg vil rigtig gerne be' om en nr.30, for jeg kommer!!!!!!!! 8D Og glæder mig helt vildt med sommerfugle i maven til at se jer alle irl (L) Knus Line

Anmeld

1. oktober 2008

Joan ( Smallie )

Jubii line det er sku fedt. Glæder mig til at se dig

(H) Joan

Anmeld

1. oktober 2008

linemus

Joan ( Smallie ) skriver:

Jubii line det er sku fedt. Glæder mig til at se dig

(H) Joan

I lige måde - og jeg er da så spændt på, hvad du har fundet på (H)

- Line

Anmeld

1. oktober 2008

Hyner

[citat][f][småt]linemus skriver:[/småt][/f] Nu er jeg hverken Helle eller Tynen, men jeg vil rigtig gerne be' om en nr.30, for jeg kommer!!!!!!!! 8D Og glæder mig helt vildt med sommerfugle i maven til at se jer alle irl (L) Knus Line[/citat] Det er fandme klasse... Jeg glæder mig til at se dig søde line.... Krams Krams Henriette

Anmeld

1. oktober 2008

Tynen

Arh tis!!
Jeg har været på arbejde hele dagen, så har slet ikke fået svaret :$

Du har vel bestilt dem alle nu, ikk´?

Line: HVOR FEDT!!
Det bliver bare super :)

Anmeld

1. oktober 2008

birgittemarie

Jeg har ikke bestilt endnu, for jeg er blevet syg og har ligget og sovet og klynket hele dagen. Jeg ringer senest kl. 21 i aften, så skynd jer at hit me!!!

Knus B

Anmeld

1. oktober 2008

Helle30

Taaark BM (altså ikke for at du er syg). Jeg har skrevet i den anden tråd, ay jeg ønsker mig en nr. 20, og det holder jeg fast i.

- Helle - Ønsker dig god bedring!

Anmeld

1. oktober 2008

birgittemarie

Helle30 skriver:

Taaark BM (altså ikke for at du er syg). Jeg har skrevet i den anden tråd, ay jeg ønsker mig en nr. 20, og det holder jeg fast i.

- Helle - Ønsker dig god bedring!

Tak Helle og undskyld, det havde jeg ikke set!! Du får en nr. 20 (H)

Anmeld

1. oktober 2008

birgittemarie

[citat][f][småt]linemus skriver:[/småt][/f] Nu er jeg hverken Helle eller Tynen, men jeg vil rigtig gerne be' om en nr.30, for jeg kommer!!!!!!!! 8D Og glæder mig helt vildt med sommerfugle i maven til at se jer alle irl (L) Knus Line[/citat] SÅ fedt Line (L) Jeg skriver lige noget mere til dit andet indlæg, når jeg kan koncentrere mig for syge igen +o( Knus fra Birgitte

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.