Bimmer billedspam vol. 3!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

467 visninger
7 svar
0 synes godt om
20. februar 2011

DK

https://www.baby.dk/debat/91424pi1/boern-01-aar/proevebilleder-af-bimmeren-med-spejlreflekskamera.aspx

ps. er der en form for kvote for hvor mange billeder man må uploade af sit barn?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. februar 2011

Maria-s

Dejlige billeder Har selv for ikke så lang tid siden anskaffet mig et Canon EOS 500D. Er suuuper glad for det1 .9

og NEEEJ!!!! der er INTET loft over maksimum af billeder!! Jo flere jo bedre 

Anmeld

20. februar 2011

Marco2

Hvor er han dejlig. Sikke en lækkerbidsken.

Og virkelig gode billeder. 

AG

Anmeld

20. februar 2011

DK

Maria-s skriver:

Dejlige billeder Har selv for ikke så lang tid siden anskaffet mig et Canon EOS 500D. Er suuuper glad for det1 .9

og NEEEJ!!!! der er INTET loft over maksimum af billeder!! Jo flere jo bedre 

Jamen det er også sådan et Mikkel siger er godt! Hvor stort memory card har du i dit? Jeg overvejer at købe et sådan nu her, og så vente med at få en taske, memory card osv. til min fødselsdag til juni. Men jeg ved ikke om jeg kan "vente" så længe på det, hvis der så ikke kan være nogle billeder i kameraet uden... Hmm... Det bliver bare lige noget dyrere end budgettet hvis jeg skal have det hele på en gang

Det jeg har lånt af min søster kan man ikke købe længere, så valget står vist mellem sådan et du har, og så det der hedder 1000D som er noget billigere. Jeg ved bare ikke om jeg fortryder ikke lige at bruge det ekstra, og så få noget meget bedre. Hvis det er meget bedre... Jeg må vist afsted i en IRL butik og kigge på det og mærke på varerne!

Anmeld

20. februar 2011

Lene76

Hehe lille Lækkermås

Anmeld

20. februar 2011

Maria-s

DK skriver:

Jamen det er også sådan et Mikkel siger er godt! Hvor stort memory card har du i dit? Jeg overvejer at købe et sådan nu her, og så vente med at få en taske, memory card osv. til min fødselsdag til juni. Men jeg ved ikke om jeg kan "vente" så længe på det, hvis der så ikke kan være nogle billeder i kameraet uden... Hmm... Det bliver bare lige noget dyrere end budgettet hvis jeg skal have det hele på en gang

Det jeg har lånt af min søster kan man ikke købe længere, så valget står vist mellem sådan et du har, og så det der hedder 1000D som er noget billigere. Jeg ved bare ikke om jeg fortryder ikke lige at bruge det ekstra, og så få noget meget bedre. Hvis det er meget bedre... Jeg må vist afsted i en IRL butik og kigge på det og mærke på varerne!

Jeg købte mit på tilbud i El-giganten til 4000 kr og så købte jeg sådan en "startpakke" ved siden af med taske og 8G memorycard, så det er et stort et MEn jeg vil bare gerne have billeder i høj opløsning således at hvis jeg en dag bare får taget BILLEDET af prinsen, ja så kan jeg få lavet det op i stor og jeg gider ikke skulle tænke på at slette billeder hele tiden, derfor det store kort Men man kan nu altså godt klare sig med mindre

Jeg synes det er super lækkert at håndtere og det er nemt at forstå de forskellige special instillinger ud fra brusanvisningen (selvfølgelig øvelse gør mester ). For hvis du, efter min mening, vil bruge penge på et spejl-refleks, så skal du købe det fordi du ønsker at bruge andet en auto-funktionen. Hvis du ikke "gider" sætte dig ind i alt det det kan, så kan du lige så godt købe et godt alm. digital kamera og så bruge færre penge

MEn se det ved en fotohandler og så søg ellers på nettet efter den bedste pris. Der er MANGE penge at spare! Men vær' opmærksom på om der er objektiv med i prisen. Da jeg ledte på nettet, kunne prisen være: 1: Kun for selve huset (altså uden objektiv) 2: med standard objektiv med mindre bredde (kan ikke lige huske hvad det hedder, men hvor meget man kan zoome ind/ ud) 3: med standard objektiv stor bredde.

Jeg har det med mindre bredde og det er helt fint. Dog svært hvis man gerne vil tage nærbilleder af fx. vilde ænder da man så skal for tæt på til hvad de synes er sjovt Men det er jo en mindre ting Jeg vil i fødselsdagsgave ønske mig et objektiv som kan zoome mere, og det er det der også er dejligt ved dette Canon. Man kan få rigtig meget ekstraudstyr til fornuftige penge og selv om mange år vil jeg vædde med at du stadig vil mene selve huset er super og så bare opgrade med nye linser/ objektiver hen ad vejen (Det er i hvert fald hvad jeg har læst mig til/ blevet fortalt at semiprofessionelle)

Men ellers så er der jo også muligheden for at købe brugt? Der er modellen Canon EOS 450D som er modellen ældre end 500éren, den har min søster og det er hun også rigtig glad for. Det der er med 500D er jo at det også har videofunktion. Det har 450'eren jo så ikke. (Nu egentlig ikke noget jeg som sådan har tænkt mig at bruge da jeg allerede har et rigtig godt videokamera )

Nå en masse snak fra mig

Anmeld

20. februar 2011

AnneBJ

DK skriver:

ps. er der en form for kvote for hvor mange billeder man må uploade af sit barn?

NEJ DA!!  Vi er umættelige!!

Som skrevet i selve billedetråden: han er alt for lækker!

Anmeld

20. februar 2011

JonTri

Lækker unge... og jep, spejlrefleks er dælme godt. Har selv lige investeret i  et Sony Alfa 290 - super godt! Overvejer at smutte på et af de kurser der udbydes - når overskuddet kommer tilbage.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.