aalborg området:D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. februar 2011

Kamilla-m

Pernilleh skriver:

Øv!Det er lidt langt i bus godtnok...nå,men hvis du kommer forbi Aalborg(Dall Villaby) en dag,må du endelig skrive.Jeg bor faktisk næsten lige ved siden af Aalborg Storcenter,så det kunne jo være du skulle derud engang

jeg har en veninde der bor i dall . - jeg skal i storcenteret i næste weekend .

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. februar 2011

Pernilleh

Profilbillede for Pernilleh
MortilMogL skriver:

jeg har en veninde der bor i dall . - jeg skal i storcenteret i næste weekend .

Aj,har du?Hvor sjovt altså,det er ellers sådan en lille by,at det er helt utroligt når man møder nogen,der kender nogen osv.

Anmeld

21. februar 2011

Kamilla-m

Pernilleh skriver:

Aj,har du?Hvor sjovt altså,det er ellers sådan en lille by,at det er helt utroligt når man møder nogen,der kender nogen osv.

ja har jeg .

- vi ku mødes?

Anmeld

21. februar 2011

Pernilleh

MortilMogL skriver:

ja har jeg .

- vi ku mødes?

Det kunne vi da bestemt...skal det være næste weekend?Jeg er ikke heeelt sikker på jeg kan nemlig,men det finder jeg da lige ud af....weekenderne plejer at være overbooket af mand+søn,men hører ham lige ad,hvad han har af planer

Anmeld

21. februar 2011

Kamilla-m

Pernilleh skriver:

Det kunne vi da bestemt...skal det være næste weekend?Jeg er ikke heeelt sikker på jeg kan nemlig,men det finder jeg da lige ud af....weekenderne plejer at være overbooket af mand+søn,men hører ham lige ad,hvad han har af planer

super

Anmeld

21. februar 2011

Pernilleh

Jep,som jeg tænkte har vi planer i weekenden.Min mand arbejder til meget sent flere aftener om ugen,så weekenderne er som regel forbeholdt familietid.

Så hverdage passer mig godtnok bedst,men hvis det viser sig at være helt umuligt,kan vi da nok godt finde ud af noget en weekend

Har du Facebook?Der bor jeg nærmest,så kan vi nemmere "fange" hinanden

http://www.facebook.com/#!/Pernilleholt

Find me!

Anmeld

21. februar 2011

Kamilla-m

Pernilleh skriver:

Jep,som jeg tænkte har vi planer i weekenden.Min mand arbejder til meget sent flere aftener om ugen,så weekenderne er som regel forbeholdt familietid.

Så hverdage passer mig godtnok bedst,men hvis det viser sig at være helt umuligt,kan vi da nok godt finde ud af noget en weekend

Har du Facebook?Der bor jeg nærmest,så kan vi nemmere "fange" hinanden

http://www.facebook.com/#!/Pernilleholt

Find me!

kan ikke finde dig,  s:

natasja tulstrup holm er min,.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.