Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
kunne være super hyggeligt med en masse mødre/fædre der ville være med til at mødes, tiden på barsel kan godt være enormt lang til tider, så er der nogen der er friske?
>>Tråden er flyttet til "Ordet er frit"<<SussieModerator på baby.dk
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
MortilMogL skriver: kunne være super hyggeligt med en masse mødre/fædre der ville være med til at mødes, tiden på barsel kan godt være enormt lang til tider, så er der nogen der er friske?
Velkommen til!Jeg håber du bliver glad for at være her ligesom vi andre KærligstSussie
>>Moderator på baby.dk<<
SussieThyssen skriver: Velkommen til!Jeg håber du bliver glad for at være her ligesom vi andre KærligstSussie >>Moderator på baby.dk<<
??s;
jeg har været her inde længe,
MortilMogL skriver: ??s; jeg har været her inde længe,
LOL...ja så skal den nok flyttes...for du har lagt den i "Ny på baby.dk"
Det kunne da godt tænkesHvor bor du henne ad?Jeg har nemlig ikke kørekort
Pernilleh skriver: Det kunne da godt tænkesHvor bor du henne ad?Jeg har nemlig ikke kørekort
jeg bor i kaas .
- 30 km nord for aalborg, jeg har heller ikke bil :/
SussieThyssen skriver: LOL...ja så skal den nok flyttes...for du har lagt den i "Ny på baby.dk"
ups .
MortilMogL skriver: kunne være super hyggeligt med en masse mødre/fædre der ville være med til at mødes, tiden på barsel kan godt være enormt lang til tider, så er der nogen der er friske? >>Tråden er flyttet til "Ordet er frit"<<SussieModerator på baby.dk
jeg ville godt mødes en dag.. skal bare lige finde tid til at køre den laaaaaange tur derop
kamillapetersen91 skriver: jeg ville godt mødes en dag.. skal bare lige finde tid til at køre den laaaaaange tur derop
MortilMogL skriver: jeg bor i kaas . - 30 km nord for aalborg, jeg har heller ikke bil :/
Øv!Det er lidt langt i bus godtnok...nå,men hvis du kommer forbi Aalborg(Dall Villaby) en dag,må du endelig skrive.Jeg bor faktisk næsten lige ved siden af Aalborg Storcenter,så det kunne jo være du skulle derud engang
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128