Det kloge barn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

299 visninger
2 svar
0 synes godt om
30. september 2008

Rasmine

Nu går Rasmus hen i skuffen, tager en kop, og peger op på vandet.
Når han så drikker, bæller han som om han var ved at dø af tørst.

En anden sjov ting: Han går i en anden skuffe, rager bøtten med vælling frem, og siger MAM MAM.

Og for lige at blære af, tager han fjernbetjeningen, og peger på fjernern (Han er dog ikke ligeså langt fremme i skoene som Simse(Lise), der tænder og slukker)
:D

Bare lidt bok bok, ovenpå en lang, hård, lortedag!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. september 2008

Juniors mor

hehe det er så sjovt alle de ting de begynder at kunne nu, og alle de ting de kopiere fra os. Julie har også fattet den med fjernbetjeningen - dog ikke hvor der tændes og slukkes, når dette sker for hende ved et uheld bliver hun meget sur8(
Når hun er tørstig stiller hun sig ud til køkkenvasken og siger uhuhuh! Når vi siger at hun skal tage sutsko på, henter hun skoene og sætter sig ned på gulvet og ligger dem over hendes fødder (L)
- denne alder er virkelig sjov! håber det fortsætter lææænge endnu....

Anmeld

1. oktober 2008

birgittemarie

Jarhmen, de er simpelthen blevet så dygtige!! (L)

I morges gjorde NM sig ekstra bemærket ved at hjælpe mig med at tømme opvaskemaskinen 8D
Vi fik maskinen for to-tre uger siden og hun har været meget interesseret i den og vil gerne stikke sine fingre ind i kurvene og trykke på knapperne osv, så vi plejer at holde hende et pænt stykke væk, når vi betjener den.
I morges åbnede jeg den åndsfraværende, imens hun var i køkkenet med mig, fordi jeg skulle bruge ting til morgenmaden. Hun blev jubelglad og rakte ud efter en tallerken, så jeg stak hende en plastic si i stedet for i den tro, at hun ville gå hen i stuen og lege med den.
Sørme om hun så ikke går direkte over til skuffen, åbner den og sætter sien på plads! 8D
Bagefter gav jeg hende en skål og den satte hun lige så fint ned oven i sien.
Åååårh, hvor syntes jeg, hun var en dygtig, dygtig lille skattemus (L)(L)(L)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.