38+1 nu med strækmærker ikke kun på siderne men os på maven

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.223 visninger
20 svar
0 synes godt om
19. februar 2011

Maria-s

ÆV altså!! Troede jeg måtte få lov til at slippe!... Jeg har strækmærker på sidehåndtagene, på brysterne og lårene. Ja ok jeg har set "lyst" på det og sagt til mig selv "jaja du har det da ikke ud over hele maven". Men så her til "morgen" (jaja nok mere middag) så står jeg og ser på mig selv i eva kostume inden jeg skal i bad, og hvad ser jeg der???!! 2 strækmærker symmetrisk placeret under navlen/ ud til siderne. ÆV ALTSÅ!!!

Nu gider jeg ikke være gravid mere! Nu skal han altså komme ud! Jeg er stor, tyk, og øm i kroppen! Jeg sover af LORT om natten og jeg TROEDE med alle de plukveer jeg ellers havde i uge 36-37 at han VAR kommet nu. Men NEJ. Det skal sgu nok ende med jeg går maks over tid!!

Ja undskyld alt det brokkeri! Vejret er dejligt og ja jeg burde bare nyde at jeg kan gå her og dangere den og sove alt det jeg vil. Men de 2 strækmærker fik bare lige bægeret til at flyde over!

Jeg savner min "gamle" krop! Jeg savner at kunne trække i et lækkert sæt tøj og gøre mig sexet overfor kæresten. Jeg savner at kunne se mig selv i spejlet og sige; det er slet ikke så skidt det der. Istedet vejer jeg snart tæt på de 100 kg  og tænker om jeg nogensinde kommer til at kunne tænde min kæreste igen. Om han nogensinde vil komme til at finde mig lækker og uimodståelig igen. Han ryster på hovedet af mig når jeg nævner det for ham, men øj jeg tænker virkelig meget over det. Ikke at jeg er i tvivl om, om jeg kommer til at kunne tabe mig igen, for det VIL jeg, men mere: Hvordan kommer mine bryster til at se ud? Hvordan med min mave? Hvordan kommer min krop i det hele taget til at se ud her bagefter? Hvor meget "skade" vil den ta?

Jeg VED godt at jeg har guld i maven og JO jeg gør det også gerne for hans skyld, men derfor sidder jeg alligevel og bliver lidt forfængelig nogengange og er bange for "fremtiden"..

Endnnu engang undskyld mit brokkeri, havde bare lige brug for at lufte ud....  Nu vil jeg tørre snottet af fjæset og så se at få syet det vattæppe/ legetæppe færdigt til Noah som jeg har været igang med i snart evigheder.

til alle I dejlige tøser der stadig venter som jeg og til jer som er heldige at have jeres guld i armene allerede.

NOAH KOM NU UUUUUUUUUUUUUDD!! Datoerne den 20. 21. 22. er også sådan nogle pæne nogen, så bare kom! jeg lover vi vil knus-elske dig til op over begge ører og vi vil gøre alt for at gi dig et godt og lykkeligt liv!  Så kom UD til din mor og far!

PS: din moster er OGSÅ ved at sprænge af utålmodighed, så kan du ikke spare mig for alle de sms'er og samtaler med "du tager ikke tlf. føder du??" eller "har du født nu?? eller hvad med nu??"

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. februar 2011

Karina84

Ohr ja hvor jeg føler med dig... sidder og her 38+0 og giiiiider bare ikke være gravid mere! så vidt jeg kan se er jeg sluppet for strækmærkerne indtil videre (7 9 13), men hold nu op maven er spændt godt ud og maveskindet klør!! Har vand i hele kroppen og følger bare at jeg buler ud alle steder... Jeg kan heller ikke sove, er så øm for neden og maven er bare så tung...

Ih jeg håber ikke jeg kommer til at brokke mig for meget i din tråd, men uh hvor jeg bare ved hvordan du har det!!

Så skal vi ikke lave den aftale at vi sender masser af ve-støv afsted til hinanden og så vil vi gerne snart se vores drenge ja vi vil!

Anmeld

19. februar 2011

Maria-s

Karina84 skriver:

Ohr ja hvor jeg føler med dig... sidder og her 38+0 og giiiiider bare ikke være gravid mere! så vidt jeg kan se er jeg sluppet for strækmærkerne indtil videre (7 9 13), men hold nu op maven er spændt godt ud og maveskindet klør!! Har vand i hele kroppen og følger bare at jeg buler ud alle steder... Jeg kan heller ikke sove, er så øm for neden og maven er bare så tung...

Ih jeg håber ikke jeg kommer til at brokke mig for meget i din tråd, men uh hvor jeg bare ved hvordan du har det!!

Så skal vi ikke lave den aftale at vi sender masser af ve-støv afsted til hinanden og så vil vi gerne snart se vores drenge ja vi vil!

Puuuuuuuuuust!!!!  VESTØV 

Ja kom ud til os drenge!! Nu har vi båret rundt på jer i 38 uger, det må være fint! Kom ud så jeres fædre OGSÅ kan få lov til at bære rundt på jer! De vil SÅÅÅÅÅ gerne have lov!!

Anmeld

19. februar 2011

AnneBJ

Årh Maria, jeg føler med dig!! OG jeg er stadig "kun" 36 uger henne!

Jeg kan godt forstå strækmærkerne væltede læsset - det gjorde de så sandelig også ved mig i uge 16 da de kom! Der tænkte jeg virkelig "for helvede da også" - for hvis de skulle komme allerede så tidligt, hvordan ville jeg så ikke se ud omkring nu!?

Selvom det er GULD der er grunden til det, og selvom man jo GERNE gør det, osv., så må man også rigtig gerne få krise over det, og især over tiden efter!! Jeg tænker også tit over, hvordan min krop mon ser ud "bagefter", og kan mærke mit ambitionsniveau iforhold til vægttab og opstramning er ret højt - måske ikk helt foreneligt med at være nybagt mor?!

Jeg håber Jeres lille Noah snart melder sin ankomst, indtil da, ville jeg slukke telefonen - det pønser jeg på selv at gøre, dem der SKAL kunne få fat i mig, har også Jørns nummer og så må han altså aflaste lidt... 

Rigtig stort kram til dig!! Og selvfølgelig en masse vestøv! 

Anmeld

19. februar 2011

Karina84

Maria-s skriver:

Puuuuuuuuuust!!!!  VESTØV 

Ja kom ud til os drenge!! Nu har vi båret rundt på jer i 38 uger, det må være fint! Kom ud så jeres fædre OGSÅ kan få lov til at bære rundt på jer! De vil SÅÅÅÅÅ gerne have lov!!

HEP HEP HEP    HEP HEP HEP    

Ja jeres fædre er bare så klar til at ta imod jer, vi glæder os sååååå meget!

Anmeld

20. februar 2011

Sofia

Jeg sender en masse vestøv Forstår godt du er træt af strækmærkerne! Jeg er sluppet indtil videre, men har jo så også lige 5 uger til termin! Til gengæld kommer der konstant flere kilo til her, det irriterer mig lidt. Men ja, vi må jo tænke på den dejlige lille baby og så skidt med det andet. Men jeg kender nu godt det med, at man lige får en nedtur i ny og næ! Så sender dig lige et knus!

Anmeld

20. februar 2011

DK

Jeg ved præcist hvordan du har det! Utålmodighed er bare en ond ond sygdom når man kommer over de 37+0!!!

Jeg håååber at du og alle andre herinde få dejlige veer og skønne unger efter perfekte fødseler i uge 38!!

Anmeld

20. februar 2011

piadas

Nej, hvor er det træls for dig - nu er du sluppet så længe, så kan han ikke være bekendt at bule så meget ud her til sidst, at smilerynkerne kommer! Husk det nu - jeg fik skæld ud af Anne for at kalde dem strækmærker!!

Masser af vestøv afsted til dig - jeg synes, det skulle være forbudt at gå over, for ventetiden er hæslig, selv om jeg godt ved, at du har to uger at løbe på endnu!

Anmeld

20. februar 2011

AnneBJ

piadas skriver:

Husk det nu - jeg fik skæld ud af Anne for at kalde dem strækmærker!!

Jah, jeg skældte ikke Maria ud, for hun virkede lidt træt af det hele Men smilerynker lyder da langt federe end strækmærker! 

Maven er bare glad over at ruge på sådan en lille lækkermås af en baby!

Anmeld

20. februar 2011

Maria-s

AnneBJ skriver:

Jah, jeg skældte ikke Maria ud, for hun virkede lidt træt af det hele Men smilerynker lyder da langt federe end strækmærker! 

Maven er bare glad over at ruge på sådan en lille lækkermås af en baby!

Tak søde Anne - Jeg har det bedre i dag Manden sagde; Ahhhmen skat! Det der?? Det er da ingen ting! og jaja eller nejnej måske ikke, men DET KAN DET JO NÅ AT BLIVE!! MEn der er ikke kommet flere og HÅBER at der ikke gør!   Men ja smilerynker lyder da noget bedre

Jeg ved heller ikke helt hvordan mit ambitionsniveau heeeelt kommer til at falde sammen med rollen som nybagt mor, men jeg skal da gøre ALT hvad jeg kan for at få det til at lykkes!... Og så holder ordsproget "op på hesten igen!!" altså super. Hvis man skulle falde i et hul en dag, ja så må man jo bare hive sig selv op igen næste dag Men jeg håber virkelig at jeg kan få min krop nogenlunde tilbage til hvor den var inden babymave...  Jeg er godt klar over at det ikke kommer til at ske i løbet af hverken 14 dage eller 2 måneder, men bare det kommer til at ske, så er jeg glad

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.