Maven med Ene 31+4 <3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. februar 2011

maria_wlt

Philippa skriver:

Det flot,

Ja jeg er sku imponeret over mig selv, når jeg nu tog 25 kg på sidst (sidste år)

Men man lærer sku også på den hårde måde hvordan man er bedst ved sig selv.. Usunde ting giver bare ikke en pæn mave bagefter

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. februar 2011

Philippa

maria_wt skriver:

Ja jeg er sku imponeret over mig selv, når jeg nu tog 25 kg på sidst (sidste år)

Men man lærer sku også på den hårde måde hvordan man er bedst ved sig selv.. Usunde ting giver bare ikke en pæn mave bagefter

Jeg prøver virkelig også at lade være med at spise usundt. Heldigvis eller uheldigvis har jeg gluten allergi, så der er ikke mange ting ejg kan tåle.. Men når jeg så kan tåle tingene er det svært at holde igen. 

har købt cherry tomater osv for at kun må spise det, det sidste stykke tid, men syns alligevel der kommer is med kakao med ned indimellem

Tager man mindre på anden gang da ?

Anmeld

20. februar 2011

maria_wlt

Philippa skriver:

Jeg prøver virkelig også at lade være med at spise usundt. Heldigvis eller uheldigvis har jeg gluten allergi, så der er ikke mange ting ejg kan tåle.. Men når jeg så kan tåle tingene er det svært at holde igen. 

har købt cherry tomater osv for at kun må spise det, det sidste stykke tid, men syns alligevel der kommer is med kakao med ned indimellem

Tager man mindre på anden gang da ?

Nej tror ikke man tager mindre på anden gang..

Oddsene var bare imod mig sidst.. Stoppede med at ryge + gravid.. Så går spisningen over gevind 

Jeg har også den typiske sukker sult nu, men jeg tager meget mere fat i min selv denne her gang 

Anmeld

5. marts 2011

Sara_S

Gud, Maria! Er du allerede i uge 32?!?!?   Hvordan kan tiden gå så hurtig??? 

Men altså...

Sikke en fin stor mave du har dig dér og det er altså super-flot med en så lille vægt øgning! 

Glæder mig til at se billederne af lille Ene! 

Anmeld

6. marts 2011

maria_wlt

Sara_S skriver:

Gud, Maria! Er du allerede i uge 32?!?!?   Hvordan kan tiden gå så hurtig??? 

Men altså...

Sikke en fin stor mave du har dig dér og det er altså super-flot med en så lille vægt øgning! 

Glæder mig til at se billederne af lille Ene! 

Jeg er allerede i uge 34 nu  Så ja du har meget ret..Tiden går SÅ stærkt.. Lille Ene er her lige om lidt 

Har kigget efter nyere billeder af Tristan men kunne ikke finde nogen.. PÅ MED DEM 

Anmeld

6. marts 2011

NinaNymannMadsen

rigtig smuk mave.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.