Hvor længe sover/sov din 2-årige (2-2 1/2 år) middagslur ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. februar 2011

Lillefe

Hejsa jeg har ikke en på 2½ længere men har haft.. og børn er meget forskellige.. vores datter har altid haft et meget stort sovehjerte selvom hun kom i seng kl. 20 om aftenen så kunne hun sagtens tage en lur på 4 timer i vuggestuen om dagen! og stadig nu nogle gange falder hun tit i søvn når hun kommer hjem fra børnehave nogle børn har bare et større søvn behov.. hendes storebror syntes det var fedt i hendes alder at stå op kl. 5!! og hun kan sove til kl. 9 hvis hun slipper afsted med det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. februar 2011

SaNiNa

Det er meget forskelligt i dp sover han fra 12.00-14.00-30 og her hjemme sover han kun 1½ time

Anmeld

19. februar 2011

Henriette1973

Maja er 25 mrd og hun sover nogle dage slet ikke, andre dage 1½ time og de fleste dage mellem 2 -2½...

Hilsen Henriette

Anmeld

19. februar 2011

afrobabies

Det kan nemt være 2-3 timer, men nogle gange gider hun kun at sove 1 time

Anmeld

21. februar 2011

Anonym trådstarter

tak for jeres svar

Anmeld

22. februar 2011

KarinaIda

Anonym skriver:

Ja er lige nysgerrig Min datter der er 25 mdr. kan sagtens stadig nuppe ca. 3 timer til middag, og sover også ok om natten (fra. ca. 19-19.30 til 6-7). Vi har rykket hendes sovetid om aftenen fra halv syv til lidt senere, da vi ikke vil vække hende tidligere fra middagslur. Det gjorde vi netop fordi hun ind imellem vågnede på de mest underlige tidspunkter og var i hopla

I dp. sover hun ca. 2 1/ 2 time uden hun vækker hende.

Ja hvordan sover/sov jeres ?

Min datter er 2½ år, og sover som regel 2-3 timer til middag, det er uanset om det hjemme eller i dagpleje... Men, der er også dage hvor hun slet ikke sover til middag!!

Hun bliver puttet kl 20 om aftenen, og taget op kl 6.30/7 om morgenen, og hun sover igennem om natten også!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.