SÆLGES: sæt med sengetøj, sengerand, himmel...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
14. april 2011

lisbethita

dorthemus skriver:

Ja det synes jeg også...synes det er en vildt god deal

Hun har fået noget andet og sengehimlen fungerer ikke mere fordi hun hiver i den  Og så synes jeg det skal sælges samlet.

Dejligt I er faldet godt til  Runa går også i vuggestue nu, men det går ikke helt godt fordi hun ikke spiser...som i INTET

Ej da...INTET?? GISP...hvad med flaske? Tager hun ikke det så? Smilla spiser fint nok - undtagen rugbrød. DET gider hun dælme ikke. Og flasken elsker hun, selvom den er blevet taget fra hende om dagen. 

Synes også du skal sælge det samlet. God pris i øvrigt, for det ser pænt ud! Held og lykke med salget. KRAM

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. april 2011

dorthemus

lisbethita skriver:

Ej da...INTET?? GISP...hvad med flaske? Tager hun ikke det så? Smilla spiser fint nok - undtagen rugbrød. DET gider hun dælme ikke. Og flasken elsker hun, selvom den er blevet taget fra hende om dagen. 

Synes også du skal sælge det samlet. God pris i øvrigt, for det ser pænt ud! Held og lykke med salget. KRAM

Jeg har aldrig fået lov til at give hende en flaske, men de må gerne prøve dernede. Hun har kun haft halve dage der fordi hun ikke spiser. Men om to uger skal jeg tilbage til jobbet så jeg håber snart hun spiser...PLEAAAAAAASE!!!!  I morgen skal hun sove der to gange så jeg håber jo hun blir sulten...det er virkelig bare så forfærdeligt  Hun har altid haft lidt problemer med mad og spiser kun skemad, tager aldrig selv mad i munden og spiser derfor heller ikke brød, frugt og grønt skåret ud.

Anmeld

16. april 2011

lisbethita

dorthemus skriver:

Jeg har aldrig fået lov til at give hende en flaske, men de må gerne prøve dernede. Hun har kun haft halve dage der fordi hun ikke spiser. Men om to uger skal jeg tilbage til jobbet så jeg håber snart hun spiser...PLEAAAAAAASE!!!!  I morgen skal hun sove der to gange så jeg håber jo hun blir sulten...det er virkelig bare så forfærdeligt  Hun har altid haft lidt problemer med mad og spiser kun skemad, tager aldrig selv mad i munden og spiser derfor heller ikke brød, frugt og grønt skåret ud.

Åhhh det håber jeg også for dig. Men altid noget du har indkøring under barslen. Jeg havde 3 dage, da jeg lige var startet og så tog Martin de andre tre dage. Det var barskt, synes jeg....

Held og lykke ;-) 

Anmeld

29. april 2011

dorthemus

7. maj 2011

dorthemus

Stadig til salg

Anmeld

14. maj 2011

dorthemus

25. maj 2011

dorthemus

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.