SÆLGES: sæt med sengetøj, sengerand, himmel...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
19. februar 2011

dorthemus

Ansemusen skriver:

Gud så var det da heldigt at jeg skrev. Tænkte lige at jeg sikkert var temmelig åndssvag med alt mit nolstagi-gemmeri *griner* Ikke at du skal gemme noget for min skyld. Men syntes bare det ville være synd hvis du fortrød! Desuden kan jeg jo købe den hvis vi en dag skal have en pige  

Ja...eller bare låne den. Måske jeg selv vil have en bebs mere

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. februar 2011

dorthemus

Opsedasse

Anmeld

3. marts 2011

dorthemus

Op igen

Anmeld

6. marts 2011

Enayia

Rosa skriver:

Neej, jeg havde tænkt på sådan nogle guld-nogle der ser antikke ud... 

Men de kan vel findes på loppemarkeder og i skrammelbutikker rundt omkring, når du nu ikke har flere på lager 

Tror ikke det er så længe siden jeg faldt over sådan nogle rammer i en genbrug! Har du fået fat i nogle?

Anmeld

6. marts 2011

Rosa

Enayia skriver:

Tror ikke det er så længe siden jeg faldt over sådan nogle rammer i en genbrug! Har du fået fat i nogle?

Ja, men jeg kunne stadig godt bruge flere 

Anmeld

16. marts 2011

dorthemus

Op igen

Anmeld

22. marts 2011

dorthemus

Oppe op

Anmeld

14. april 2011

dorthemus

14. april 2011

lisbethita

dorthemus skriver:

Sælges:

Sengerand

Himmel

Ammebetræk

Sengesæt baby + junior

FAIRYTALE

Det er brugt, men i meget god stand.

Sælges helst samlet

500 kr. + porto (nypris over 1500 kr.) eller afhentes på Fredriksberg

Sælges:

Himmelpind

100 kr. afhentes på Fredriksberg

Det er altså flotte sager! Synes det er godt du tog ammepuden af igen ;-) Og nej tænk sig, at hun allerede er færdig med at bruge det ;-) Smilla bruger stadigt sin sengerand men ellers er vi også gået over til junior dyne og det hele. Så store de bliver, tsk tsk!!

Håber I har det godt derover på Frederiksberg. Vi har det godt i Odense. Sjovt, at vi var så tæt på at flytte derover. Det ville nu også have været godt, men vi er faktisk meget glade for vores hus her i det fynske. Heldigvis. Og smilla stortrives i sin vuggestue Luna. Dejligt!

Håber Runa-pigen og dig har det godt ;-) 

Kram

Anmeld

14. april 2011

dorthemus

lisbethita skriver:

Det er altså flotte sager! Synes det er godt du tog ammepuden af igen ;-) Og nej tænk sig, at hun allerede er færdig med at bruge det ;-) Smilla bruger stadigt sin sengerand men ellers er vi også gået over til junior dyne og det hele. Så store de bliver, tsk tsk!!

Håber I har det godt derover på Frederiksberg. Vi har det godt i Odense. Sjovt, at vi var så tæt på at flytte derover. Det ville nu også have været godt, men vi er faktisk meget glade for vores hus her i det fynske. Heldigvis. Og smilla stortrives i sin vuggestue Luna. Dejligt!

Håber Runa-pigen og dig har det godt ;-) 

Kram

Ja det synes jeg også...synes det er en vildt god deal

Hun har fået noget andet og sengehimlen fungerer ikke mere fordi hun hiver i den  Og så synes jeg det skal sælges samlet.

Dejligt I er faldet godt til  Runa går også i vuggestue nu, men det går ikke helt godt fordi hun ikke spiser...som i INTET

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.