Jeg er ked af og læse det du skriver, der nu er ramt jeres skønne pige. Håber hendes medicin vil hjælpe og lægerne kan komme derind og gøre deres fantastiske arbejde. Vores læger er rigtig gode idag.. Jeg krydser finger for jeres datter og jer.
Min datter på 4 år er også hjertebarn. Vi fandt først ud af det da hun var 9 mdr. gammel. Det var lægen der opdagede en mislyd ved hendes hjerte da han skulle lytte hende på lungerne efter en træls lungebetændelse..
Vi blev sendt ti forskellige undersøgelser og scanninger og de kunne se hendes hjerte var forstørret pga. et hul mellem to hjertekamre og så havde hun en stor forsnævring i hovedpulsåren ti lungerne.
En uge efter hendes 1 års fødelsdag, blev vi indlagt og hun fik lavet en god ballon-udvidelse. Hullet gjorde man ikk noget ved, for de håbede at det nu ville blive aflastet og hjertet ikk ville være på så hårdt arbejde mere. 3 måneder efter var vi ti en kontrol scanning og det så rigtig fint ud. Hjertet var "faldet" i størrelse og så flot ud. 
Et år senere var hun inde ti kontrol igen og det så fint ud, hjertet var ikk belastet. Så de ville først sende bud igen efter 2 år mere. Og der var vi så lige afsted her inden påskeferien. Alt så stadig meget flot ud og min datter sku nu gerne ku slippe for og ska ha hullet lukket. Tjek igen, er nu først om 4 år
Anmeld