Ægløsning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. februar 2011

CmarianN

Anonym skriver:

Hej i skønne kvinder ..

Jeg ville høre om jeg er den eneste der ikke kan mærke når jeg har  ægløsning Da vi er ved at se om vi kan give vores lille spirrevip en lillebror eller søster .. og må indrømme at jeg ikke har den vilde lyst til at begynde at købe mig fattig i æl teste .. HURRA for su .. hehe ..

Knus en lille ano (er ano da der ikke er nogen der ved vi er igang med PB igen  

ano svar er tilladt ..

Nej jeg har heller aldrig kunne mærke når jeg har ÆL 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. februar 2011

Anonym trådstarter

Secrets skriver:

Regemæssig sex, så er den der, med mindre i har problemer med børn Sæden lever jo gerne en dag eller to oppe i dig, så du behøver ikke ramme præcist. Sex skal ikke være tvunget, fordi i prøver at reproducerer, det bliver sexlysten ikke større af

Det har vi ikke .. da vi fik vores første tog det 1½ mdr .. så som manden siger har jeg et gæstfrit miljø .. ;)

Anmeld

18. februar 2011

afrobabies

Anonym skriver:

joo .. men jeg skifter imellem 25 og 28 dage .. så jeg syntes det er svært at vide ..

Så er det da bare at hoppe på manden fra den 12. til den 18.

Anmeld

18. februar 2011

Anonym trådstarter

victoria2008 skriver:

Så er det da bare at hoppe på manden fra den 12. til den 18.

Hehe .. ja der er ikk andet for .. :)

Anmeld

18. februar 2011

afrobabies

Anonym skriver:

Hehe .. ja der er ikk andet for ..

Bare igang Jeg ved selvfølgelig godt at det ikke altid er lige nemt... Min datter var en smutter, men den graviditet jeg har gang i nu, den kom i første forsøg, og jeg har altså heller ikke taget æl teste, jeg skød bare på hvornår min æl kom

Anmeld

19. februar 2011

britze

Anonym skriver:

Hej i skønne kvinder ..

Jeg ville høre om jeg er den eneste der ikke kan mærke når jeg har  ægløsning Da vi er ved at se om vi kan give vores lille spirrevip en lillebror eller søster .. og må indrømme at jeg ikke har den vilde lyst til at begynde at købe mig fattig i æl teste .. HURRA for su .. hehe ..

ano svar er tilladt ..

jeg kan heller ikke mærke det og synes ikke jeg har lyst til at bruge en masse penge på tests endnu..

men sæden holder sig i din krop i 2-5dage, så hvis i har sex hver 2-3dag,  fra dag 11-12 til 18-19 efter mens så burde det da kunne lade sig gøre

held og lykke

Anmeld

19. februar 2011

Rebecca55

Anonym skriver:

Hej i skønne kvinder ..

ano svar er tilladt ..

Hvis du måler din temperatur hver morgen inden du står ud af sengen, vil du kunne finde frem til din ægløsning. Da ens temp. stiger når man har ægløsning. Så er du fri for at købe dig fattig i tests. God fornøjelse og held og lykke.

Ps. Vigtigt du tager din temp. mens du stadig ligger under dynen( fik jeg af vide af min læge)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.