Ægløsning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

955 visninger
16 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
18. februar 2011

Anonym trådstarter

Hej i skønne kvinder .. :)

Jeg ville høre om jeg er den eneste der ikke kan mærke når jeg har  ægløsning Da vi er ved at se om vi kan give vores lille spirrevip en lillebror eller søster .. :) og må indrømme at jeg ikke har den vilde lyst til at begynde at købe mig fattig i æl teste .. HURRA for su .. hehe ..

Knus en lille ano (er ano da der ikke er nogen der ved vi er igang med PB igen ;) 

ano svar er tilladt .. :)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. februar 2011

afrobabies

Anonym skriver:

Hej i skønne kvinder ..

Jeg ville høre om jeg er den eneste der ikke kan mærke når jeg har  ægløsning Da vi er ved at se om vi kan give vores lille spirrevip en lillebror eller søster .. og må indrømme at jeg ikke har den vilde lyst til at begynde at købe mig fattig i æl teste .. HURRA for su .. hehe ..

Knus en lille ano (er ano da der ikke er nogen der ved vi er igang med PB igen  

ano svar er tilladt ..

Er ægløsning som regel ikke lige imellem mens, så burde man jo kunne regne ud, hvornår den burde komme?

Anmeld

18. februar 2011

Anonym

Nej, du er helt sikkert ikke den eneste - og RIGTIG mange af de kvinder, der hævder, at de kan føle det helt præcist, tager fejl.

De går måned efter måned og VED nøjagtigt, hvornår de fik ægløsning og kan ikke forstå, at der ikke sker noget - så begynder de at tage ægløsningstest - og vupti, det var underligt, ægløsningen ligger lige pludseligt på et helt andet tidspunkt i cyklus.

Anmeld

18. februar 2011

Anonym trådstarter

victoria2008 skriver:

Er ægløsning som regel ikke lige imellem mens, så burde man jo kunne regne ud, hvornår den burde komme?

joo .. men jeg skifter imellem 25 og 28 dage .. så jeg syntes det er svært at vide .. :(

Anmeld

18. februar 2011

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Nej, du er helt sikkert ikke den eneste - og RIGTIG mange af de kvinder, der hævder, at de kan føle det helt præcist, tager fejl.

De går måned efter måned og VED nøjagtigt, hvornår de fik ægløsning og kan ikke forstå, at der ikke sker noget - så begynder de at tage ægløsningstest - og vupti, det var underligt, ægløsningen ligger lige pludseligt på et helt andet tidspunkt i cyklus.

Så er det ikke kun mig .. jeg må indrømme at jeg aner virkelig ikke hvornår jeg har æl .. så det er jo svært at sige .. så skat nu skal vi i seng for nu er den der .. Men vi må jo bare give los under dynen .. :)

Anmeld

18. februar 2011

Frøken J.

Anonym skriver:

Hej i skønne kvinder ..

Jeg ville høre om jeg er den eneste der ikke kan mærke når jeg har  ægløsning Da vi er ved at se om vi kan give vores lille spirrevip en lillebror eller søster .. og må indrømme at jeg ikke har den vilde lyst til at begynde at købe mig fattig i æl teste .. HURRA for su .. hehe ..

Knus en lille ano (er ano da der ikke er nogen der ved vi er igang med PB igen  

ano svar er tilladt ..

Jeg kan (kunne) nogen gange mærke det, som en skarp smerte i æggestokken Synes ikke der er nogen grund til at købe ÆL-teste, med mindre man har problemer med at blive gravid. Regelmæssig hygge med manden burde kunne gøre det

Anmeld

18. februar 2011

Anonym trådstarter

Secrets skriver:

Jeg kan (kunne) nogen gange mærke det, som en skarp smerte i æggestokken Synes ikke der er nogen grund til at købe ÆL-teste, med mindre man har problemer med at blive gravid. Regelmæssig hygge med manden burde kunne gøre det

jaaa tror sq ikk der er andet for .. :) Jeg havde bare en ide om at alle undentagen mig viste hvornår det var .. :D 

Anmeld

18. februar 2011

Frøken J.

Anonym skriver:

jaaa tror sq ikk der er andet for .. Jeg havde bare en ide om at alle undentagen mig viste hvornår det var ..  

Slet ikke! Jeg vidste det måneden før jeg blev gravid, men den måned hvor jeg blev gravid, mærkede jeg intet

Anmeld

18. februar 2011

Anonym trådstarter

Secrets skriver:

Slet ikke! Jeg vidste det måneden før jeg blev gravid, men den måned hvor jeg blev gravid, mærkede jeg intet

Okay .. :) Jeg syntes det kan være træls ikke at vide det .. Og på den anden side er det os sjovere at bare gøre det af lyst og ikk at man "føler sig tvunget" altså på den måde at man bare gør det uden at tænke over det .. Det er jo selvføli ikke nemt når man rigtig gerne vil have børn  

Anmeld

18. februar 2011

Frøken J.

Anonym skriver:

Okay .. Jeg syntes det kan være træls ikke at vide det .. Og på den anden side er det os sjovere at bare gøre det af lyst og ikk at man "føler sig tvunget" altså på den måde at man bare gør det uden at tænke over det .. Det er jo selvføli ikke nemt når man rigtig gerne vil have børn  

Regemæssig sex, så er den der, med mindre i har problemer med børn Sæden lever jo gerne en dag eller to oppe i dig, så du behøver ikke ramme præcist. Sex skal ikke være tvunget, fordi i prøver at reproducerer, det bliver sexlysten ikke større af

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.