PiaR skriver:Eva skriver:PiaR skriver:twinboys skriver:PiaR skriver:twinboys skriver:PiaR skriver:twinboys skriver:
få str. tilbage...
til både piger og drenge ( de er ens )
Pris 50kr plus porto...
Skriv str. du ønsker herinde på denne debat...
Majbritt(H)
Plejer der ikke at komme et lille foto med så vi kan se hvad det er for noget lækkert noget du sælger... kan dog nok godt se det for mig, ud fra beskrivelsen, men alligevel...;)
:)
(H)
Nope ikke denne gang... Skal bare af med dem... Men du kender dem vel godt... Sorte og hvide striber med lange ærmer...
Majbritt(H)
Har du alle størrelser ??? Jo jeg kender dem godt, men det kunne være det ikke var alle der gjorde det... :)
Mange er str. er væk, for jeg har dem inde på en anden side også.... Så få str. tilbage...
Majbritt(H)
Kan du klare en str. 104 og en str. 134 .... ?
Vær obs på at de er ret små i str. Pia...min lille Konrad på 92 cm bruger 104 og Bertram 140cm.
Bare så ærgeligt at købe for små, ikke...:)
Knus..
Hmmm... ja så skal Mads måske et hak op - han bruger 98 i tøj.... !!? tror du så jeg skal prøve med en 110 ?
134 er stort til Mikkel han er jo en tynd lille gut, det ved du :)
Ja, Mads skal helt sikkert op og Mikkel skal også tror jeg. Katvig er meget småt i det. Mille ville kunne passe 134cm.
Jeppe bruger 146(som lige passer nu)cm og Bertram 140cm...de er ret små i det. Bertram har en i 134cm som er for lille...
Knus...
Anmeld