Bryllup uden baby

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. februar 2011

maria_wlt

milopilo skriver:

Nej det synes jeg heller ikke.. Men kan man det? Altså "malke" nok ud..?  Ja jeg aner det ikke..

Jo det kan du nemt Vi er så godt bygget at kroppen bare laver lidt mere

Men det hele kommer jo så an på om han/hun overhovedet vil tage flasken

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. februar 2011

Den lykkelige

maria_wt skriver:

Jo det kan du nemt Vi er så godt bygget at kroppen bare laver lidt mere

Men det hele kommer jo så an på om han/hun overhovedet vil tage flasken

Ja det rigtigt.. Men kan man jo først vide når man har prøvet med hende om nogle måneder.. men skal give svar snart..
Nå kan jo sige at jeg kommer hvis det kan lade sig gøre.. og ellers må jeg melde af.. 

Anmeld

18. februar 2011

maria_wlt

milopilo skriver:

Ja det rigtigt.. Men kan man jo først vide når man har prøvet med hende om nogle måneder.. men skal give svar snart..
Nå kan jo sige at jeg kommer hvis det kan lade sig gøre.. og ellers må jeg melde af.. 

Ja lige præcis.. Du har en baby til den tid, og så må du se hvordan det går.. Hvis du ikke føler for det, så skal du ikke gøre noget fordi andre synes det.. osv...

Anmeld

18. februar 2011

Den lykkelige

maria_wt skriver:

Ja lige præcis.. Du har en baby til den tid, og så må du se hvordan det går.. Hvis du ikke føler for det, så skal du ikke gøre noget fordi andre synes det.. osv...

Nej du har ret.. Men det også mest fordi vi ser dem så sjældent.. og rigtig gerne vil være med.. Og ville synes det var trist hvis kæresten bare tager afsted selv.. Men det vigtigste er jo den lille.. vi må se..

Anmeld

18. februar 2011

mortil4dejligepiger

Da vores nr. 2 var 3 mdr. var vi til bryllup. Hun sov i barnevognen fra kl. 20 til kl. 03 og vi havde en dejlig fest med babyalarmen i lommen

Da nr. 3 var 6 mdr. var vi til 30-års fødselsdag og 7 mdr. til bryllup. Hun sov også hele natten og det var super fest begge to!

Jeg har ikke haft lyst til at få mine børn passet så tidligt. Ikke at jeg siger, det ville være forkert!  Jeg har bare haft lyst til at have dem med - og det er gået super!

Denne gang skal vi til bryllup 2 uger efter min termin. Det er måske lidt vildt, men vi håber, det lader sig gøre. Ellers bliver jeg hjemme

Anmeld

18. februar 2011

Den lykkelige

mortil3dejligepiger skriver:

Da vores nr. 2 var 3 mdr. var vi til bryllup. Hun sov i barnevognen fra kl. 20 til kl. 03 og vi havde en dejlig fest med babyalarmen i lommen

Da nr. 3 var 6 mdr. var vi til 30-års fødselsdag og 7 mdr. til bryllup. Hun sov også hele natten og det var super fest begge to!

Jeg har ikke haft lyst til at få mine børn passet så tidligt. Ikke at jeg siger, det ville være forkert!  Jeg har bare haft lyst til at have dem med - og det er gået super!

Denne gang skal vi til bryllup 2 uger efter min termin. Det er måske lidt vildt, men vi håber, det lader sig gøre. Ellers bliver jeg hjemme

Det lyder som om i har haft nogle gode oplevelser med det..  

Har lige snakket med brude parret igen og de sagde vi bare kunne tage hende med.. der kommer også 2 andre som har spædbørn med pga amning  Så vil ikke være alene om det..  Så det satser vi på tror jeg.. og ellers tager vi jo bare hjem igen.. men så har man da "vist flaget" og prøvet..

Anmeld

18. februar 2011

FrkT

Har ikke læst de andres svar, så undskylder hvis der er gentagelser.

Men kan se du ikke har født endnu.... og ved at der er ret mange kvinder som, selvom de gerne vil, ikke KAN amme fuldt ud, enten fordi babyen ikke vil tage patten men kun vil have flaske, eller fordi man ikke kan få det til at fungere eller (og tror oftest det er det) at man simpelthen ikke HAR nok mælk. Så tænker du måske skal vente med at træffe beslutningen til du har født og ved det lidt bedre?

Men ellers hvad så med at spørge om du ikke må tage hende med, og så have hende stående lidt afsides (evt et lokale ved siden af) i barnevognen eller noget?

Anmeld

18. februar 2011

Den lykkelige

FrkT skriver:

Har ikke læst de andres svar, så undskylder hvis der er gentagelser.

Men kan se du ikke har født endnu.... og ved at der er ret mange kvinder som, selvom de gerne vil, ikke KAN amme fuldt ud, enten fordi babyen ikke vil tage patten men kun vil have flaske, eller fordi man ikke kan få det til at fungere eller (og tror oftest det er det) at man simpelthen ikke HAR nok mælk. Så tænker du måske skal vente med at træffe beslutningen til du har født og ved det lidt bedre?

Men ellers hvad så med at spørge om du ikke må tage hende med, og så have hende stående lidt afsides (evt et lokale ved siden af) i barnevognen eller noget?

Ja hvis jeg alligevel ikke kan amme bliver det ikke noget problem  Med mindre at jeg selvfølgelig er for meget høne mor til at få hende passet som 3 måneder gammel

Men har lige aftalt med dem at vi gerne må have hende med.. de har sagt at alle som har spædbørn der skal ammes må komme med.. Så der er også andre der lige har født som tager deres med.. Så vi må prøve og ellers tager vi jo bare hjem igen 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.