Bryllup uden baby

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.315 visninger
17 svar
0 synes godt om
18. februar 2011

Den lykkelige

Vi har fået invitation til bryllup og vil jo enormt gerne med !! Men der vil vores lille kun være næsten 3 måneder.. Jeg håber jo at kunne amme fuldt ud.. Men vil det være egoistisk at vænne hende til flaske bare fordi man selv gerne vil med til det her bryllup så hun kan passes?? Og vil man overhovedet have lyst til at tage afsted fra hende.. Kunne forestille mig jeg ikke har lyst.. men betyder også meget jeg deltager i det bryllup.. men selvfølgelig ikke hvis det går ud over lille pigen..
Hvad ville i have gjort i den situation??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. februar 2011

sarahb

stod i samme dilemma da min veninde skulle giftes. Men jeg sagde jeg kommer hvis jeg kantage ham med ellers kommer jeg ikk.. Han stod for det meste og sov i barnevognen. Så det var fint..

Anmeld

18. februar 2011

Den lykkelige

sarahb skriver:

stod i samme dilemma da min veninde skulle giftes. Men jeg sagde jeg kommer hvis jeg kantage ham med ellers kommer jeg ikk.. Han stod for det meste og sov i barnevognen. Så det var fint..

Hmm ok.. men kan bare se det ikke er med baby de har inviteret.. Og tror egentig også det er et sted hvor jeg ikke vil have lyst til at have hende med.. århh ved virkelig ikke.. for tror ikke jeg vil lade hende blive passet ude som 3 måneder..

Anmeld

18. februar 2011

sarahb

milopilo skriver:

Hmm ok.. men kan bare se det ikke er med baby de har inviteret.. Og tror egentig også det er et sted hvor jeg ikke vil have lyst til at have hende med.. århh ved virkelig ikke.. for tror ikke jeg vil lade hende blive passet ude som 3 måneder..

her var det et super lækkert sted med tilstødende lokaler hvor han kunne stå, med vinduer derind til. Og så da han vågnede og ikk synes det var sjovt mere tog min mand hjem med ham, da det var min veninde der blev gift og jeg gerne ville være der. Så tog jeg hjem til han skulle ammes næste gang.

Anmeld

18. februar 2011

maria_wlt

Synes den er meget lidt til... Hvis man ammer fuldt ud og babyen ikke vil tage flasken (fra udpumpning) så kan man ikke komme..

Hvis babyen tager flasken og alt er fint, så tager man med i de timer man kan overkomme det

Anmeld

18. februar 2011

Den lykkelige

sarahb skriver:

her var det et super lækkert sted med tilstødende lokaler hvor han kunne stå, med vinduer derind til. Og så da han vågnede og ikk synes det var sjovt mere tog min mand hjem med ham, da det var min veninde der blev gift og jeg gerne ville være der. Så tog jeg hjem til han skulle ammes næste gang.

Ok men det var også mere selskabet jeg tænker på.. Tror det kan komme til at gå rimelig "vildt for sig"... for ellers havde det jo været en fin løsnng..

Anmeld

18. februar 2011

sarahb

milopilo skriver:

Ok men det var også mere selskabet jeg tænker på.. Tror det kan komme til at gå rimelig "vildt for sig"... for ellers havde det jo været en fin løsnng..

ja så går det nok ikke... Det ville jeg heller ikke bryde mig om.
Men gør somdu har det bedst med og hvis du har det dårligt med at hun skal passes så skal hun ikke passes...

Anmeld

18. februar 2011

Den lykkelige

Synes den er meget lidt til... Hvis man ammer fuldt ud og babyen ikke vil tage flasken (fra udpumpning) så kan man ikke komme..

Hvis babyen tager flasken og alt er fint, så tager man med i de timer man kan overkomme det

Jamen jeg vil jo gerne amme fuldt ud.. og derfor jeg tænker det egoistisk og synd at vænne hende til flaske bare fordi jeg lige vil det.. Ved godt at der jo er mange som ikke kan amme og flasken er fin.. Men kan ikke lide melde afbud, men slet ikke at gå på "kompromis" med vores datter...

Anmeld

18. februar 2011

maria_wlt

milopilo skriver:

Jamen jeg vil jo gerne amme fuldt ud.. og derfor jeg tænker det egoistisk og synd at vænne hende til flaske bare fordi jeg lige vil det.. Ved godt a der jo er mange som ikke kan amme og flasken er fin.. Men kan ikke lide melde afbud, men slet ikke at gå på "kompromi" med vores datter...

Det er ikke ego at gi hende flasken med din mælk i synes jeg.. 

Nej du skal ikke ud i at gi hende MME bare pga et bryllup..

Anmeld

18. februar 2011

Den lykkelige

maria_wt skriver:

Det er ikke ego at gi hende flasken med din mælk i synes jeg.. 

Nej du skal ikke ud i at gi hende MME bare pga et bryllup..

Nej det synes jeg heller ikke.. Men kan man det? Altså "malke" nok ud..?  Ja jeg aner det ikke..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.