Har i tænkt navne ? :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. februar 2011

Tanja1234

Vi venter os en lille pige og hun kommer til at hedde Lisa - vi er begge ret glade for Simpsons og så er Lisa Simpson jo ikke et helt dårligt forbillede

Inden vi besluttede os, var vi inde på bl.a. Leah, Emma, Liam og Jonas..

Kan også rigtig godt lide Vigga - har en pige i vennekredsen der lige er blevet døbt Wigga...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. februar 2011

Englehår

Profilbillede for Englehår
Skønne navne i andre har fundet..

Vi skal have en lille pige mere, og har da nogle navne på favorit-listen lige pt..

Storesøster, Sofie, synes, at hun skal hedde Alberte - det havde vi slet ikke overvejet, men er faktisk lidt hooked på det nu.. (tror det kommer af, at én fra hendes dp-gruppe har fået en lillesøster der hedder Alberte)

Ellers har vi navne som Matilde, Astrid, Asta og Agnes på listen.. og der har været mange flere...

Men vi tør ikke rigtig lægge os fast på noget endnu - tænk hvis hun ligner noget helt helt andet når hun kommer til verden..

Sofie havde ikke noget navn det første lange stykke tid, da vi dengang troede, at vi havde besmt et navn til hende - men det var helt forkert, så vi måtte lægge hovederne i blød.. Og Sofie er helt perfekt til hende..

Anja

Anmeld

21. februar 2011

SimoneL

Tanja1234 skriver:

Vi venter os en lille pige og hun kommer til at hedde Lisa - vi er begge ret glade for Simpsons og så er Lisa Simpson jo ikke et helt dårligt forbillede

Inden vi besluttede os, var vi inde på bl.a. Leah, Emma, Liam og Jonas..

Kan også rigtig godt lide Vigga - har en pige i vennekredsen der lige er blevet døbt Wigga...

Årh, det bliver man lidt glad i låget af! Men lad os nu håbe, at hun ikke bliver helt ligeså goodie-goodie som sin navnesøster

Og der kommer nok ikke til at være 4 små Lisa'er i vuggeren..

Anmeld

21. februar 2011

mortilsofieogsara

jeg tror vores datter skal hedder Silke for mine andre pigerne hedder Sofie og Sara

Anmeld

25. februar 2011

smukkecharlie

Vi venter os en pige og har i forvejen en Marius og vores datter skal højst sandsynligt hedde Thilde

Anmeld

25. februar 2011

Rødhætte

smukkecharlie skriver:

Vi venter os en pige og har i forvejen en Marius og vores datter skal højst sandsynligt hedde Thilde

Er helt vild med navnet Thilde! Ville selv gerne bruge det, men min dejlige niece hedder Mathilde så det kommer desværre til at være for tæt på..

Anmeld

25. februar 2011

moars

Kan kun stemme for THILDE...Det er nemlig min lille charmetrolds navn

Anmeld

26. februar 2011

meem

Vi har besluttet os for at får vi en pige bliver det Freja og får vi en dreng bliver det Simon

Anmeld

7. marts 2011

smukkecharlie

vores lillesøs skal meget sansynligt hedde Thilde

Anmeld

8. marts 2011

Jose og emils mor

Der er ikke så mange bud på drengenavne herinde.

Vi venter en dreng og er i konstant tovtrækkeri over hvad han skal hedde

Min kæreste er til navne som Ragnar, Baldur og Quintus!

Jeg syntes det er helt vildt mærkelige navne, og ville ikke kalde min søn det.

Men samtidig kan jeg hellere ikke komme på andre drengenavn, som jeg syntes lyder godt.

Vi var begge fuldstændig enige og pigenavnet, og da vi så fik at vide at det blev en dreng - gik vi helt i så.

Storebror og storesøster hedder Josefina og Emil.

Hjælp!

Mvh Kristine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.