Har i tænkt navne ? :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.083 visninger
26 svar
0 synes godt om
18. februar 2011

moars

Ja bare sådan en lille hyggetråd. Her går vi og grubler lidt...Der har været flere oppe. Valdemar, hauge, bertel, kristian...osv.osv.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. februar 2011

Line Højdal

Valdemar er sødt...

Herhjemme har vi valgt to meget forskellige navne som vi begge kan lide - og så må vi jo se hvad det bliver for én når han kommer. Jeg er ikke sikker på jeg bare kunne vælge et navn og så sige "det skal han hedde"... for hvad nu hvis han slet ikke ligner sådan én?

Navnene vi har valgt er hemmelige ind til fødslen, da jeg ved der er nogen af vores bekendte der læser med herinde

Anmeld

18. februar 2011

birthee

Vi har 3 pigenavne og kun ét drengenavn... Men nu må vi jo se hvad der passer til baby, når han/hun kommer ud...

Anmeld

18. februar 2011

Rødhætte

Rigtig hyggetråd!

Vi tror det bliver en William hvis det bliver en dreng, men vil også lige se hvordan barnet ser ud inden vi bestemmer os.. Ang pigenavne kan vi slet ikke blive enig, så nu må vi se hvis det bliver en pige

Anmeld

18. februar 2011

Stine Raaholt

Hej

Vi har en Julius og en Viola i forvejen, og skal have en pige - Jeg var SÅ sikker på at det blev en dreng, og jeg var fast besluttet på at han skule hedde Sigurt... men men, nu er det en pige - selvfølgelig også helt ok, men vi er ret meget i vildrede... det eneste som jeg rigtig godt kan lide (og som vi begge to kan lide)er Vigga, men jeg vil gerne have lidt flere på listen at vælge imellem... vi holder det hemmeligt for familie og venner indtil fødslen, men jeg kan godt lide at sige det højt til nogen der ikke er helt så tæt på... så føler jeg mig lidt mere sikker, fordi jeg lissom bedre kan høre om det er helt rigtigt

der er jo god tid endnu, men vi må nok hellere snart gå lidt i tænkeboks igen...

er der nogen der har gode forslag til pigenavne? kriterier: det må kun kunne staves på en måde, og så skal det passe til de to andre vi har... altså sådan i kategorien gamle danske navne...

go fredag

Stine

Anmeld

19. februar 2011

moars

Hygge at høre hvad i andre går og tænker

Ja det er jo det med at det sagtens kan være, at det navn man går og tænker, slet slet ikke passer overens med det barn der kommer

Søde navne dem af jer der har skrevet det....

Jeg er helt vild med VIGGA!

Men vi havde også snakket om flg. pigenavne:

vera, ghita, victoria, anna, sofie, alma og ja der ud af  men nogle af dem kan selvf. staves på flere måder..

kh herfra og god weekend

Anmeld

19. februar 2011

Stine Raaholt

Hej

rigtig søde pigenavne I har fundet... kan rigtig godt lide Alma og Vera - herhjemme kom de ikke på listen, fordi min mand ikke var helt enig LIsten må kun bestå af navne som vi begge to er rigtig glade for... Vi kan også godt lide Bjørk, men jeg synes ikke helt det passer til de andre vi har og så kan det vidst også staves på flere måder

god jagt efter det perfekte navn...

S

Anmeld

20. februar 2011

SimoneL

Stine Raaholt skriver:

Vi har en Julius og en Viola i forvejen, og skal have en pige - Jeg var SÅ sikker på at det blev en dreng, og jeg var fast besluttet på at han skule hedde Sigurt... men men, nu er det en pige - selvfølgelig også helt ok, men vi er ret meget i vildrede... det eneste som jeg rigtig godt kan lide (og som vi begge to kan lide)er Vigga, men jeg vil gerne have lidt flere på listen at vælge imellem... vi holder det hemmeligt for familie og venner indtil fødslen, men jeg kan godt lide at sige det højt til nogen der ikke er helt så tæt på... så føler jeg mig lidt mere sikker, fordi jeg lissom bedre kan høre om det er helt rigtigt

der er jo god tid endnu, men vi må nok hellere snart gå lidt i tænkeboks igen...

Vigga er et fantastisk navn! Du behøver da ikke andre navneforslag så

Anmeld

20. februar 2011

Piwi83

Vigga er rigtig sødt

Vi skal have en lille pige og var egentlig ret sikre på det var en dreng og at han skulle hedde Hjalte. nu er vi lidt i vildrede men har følgende navne på listen:

Smilla

Lucca

Melua

Maloua

Emilie

Cecilie

Emma

Jeg vil helst ikke have Emma, da det er MEGET brugt og det er mandens yndlings, men vi er nu begge begyndt at hælde til Smilla.. Vi vil dog ikke ligge os fast på noget, da vi først lige skal se hvad hun ligner for en

Anmeld

21. februar 2011

Stine Raaholt

Tak, hvor er I søde - det er dejligt at blive bekræftet i at man har fundet et fint navn (dem der synes det er helt hen i vejret, de siger sikekrt bare ikke noget men det er helt ok)

Synes Smilla er super fint navn... Emma er også sødt, men vi har også valgt at vælge dem fra som er alt for populære...

Vi er så lige ude i at vi også skal finde et mellemnavn... Julius hedder Severin og Viola hedder Rasmine til mellemnavn - men her er vi rimelig blanke... det stresser jeg nu heller ikke så meget over endnu, for det gør ikke så meget hvis det ikke er på plads til fødslen...

Stine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.