Anonym skriver:
Tilfældigvis kommer min SP faktisk på mandag (9 måneders tjek
)
Det var faktisk en skide god ide at snakke med hende om det! Har også overvejet at ringe til pladsanvisningen igen og TUDE! Simpelthen bare være ærlig omkring situationen og høre om der ikke nok er noget de kan gøre... Jeg kan jo HÅBE at de kan hjælpe, hvis de virkelig kan høre hvor desperat jeg er... Ved jo at der er andre der har fået pasning herinde selvom deres børn ikke var ældre...
Jeg afleverede også en opgave før jul plus speciale synopsos i januar, og der var det lige så slemt. Men denne gang er det bare som om det hele stiger mig over hovedet... Føler at jeg er på grådens rand KONSTANT!
Tusind tak for dit råd.. Jeg vil snakke med SP på mandag, og så håber jeg at hun kan hjælpe. Jeg har nok bare tænkt at hun jo kun kommer for at kigge på prinsessen 
Det var så lidt
er glad for at kunne hjælpe.
Og ja, der er ikke andet at gøre, end at være ærlig og bare sige det som det er. Det i sig selv kan også lette lidt...
Altså min datter kom i dagpleje 3-4timer 3x i ugen da hun var 6mdr. fordi jeg skulle være til stede i skolen. Så forstår nu ikke, at hun ikke er gammel nok til at blive passet
Jeg ved godt, at det er bedst, at de er hjemme ved mor når de er så små, men hvis mor er stresset, ked af det og "ikke til stede", så holder jeg på, at det er bedre de bliver passet nogle timer. Så får de en mere tilpas mor, der ikke er stresset og som kan være til stede 100%.
Håber sp vil hjælpe
Anmeld