Update fra os

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. februar 2011

pussepige

Stort tillykke med dåben og Tinos fødselsdag...

Sidder her og får helt tåre i øjnene.. Og at han siger at han vil tænke over det, jaaa det burde jo ikke være nødvendig.. Enten vil han jer eller også vil han ikke.. Du har overhovedet ikke fortjent at blive behandlet sådan og sikke en svigerfamilie  

Jeg har selv været i et forhold der lyder meget som jeres, udover han ikke satte sig ved computeren men lagde sig til at sove når han kom hjem stod op for at spise aftensmad og så var han ude af døren for at være sammen med hans venner.. Så vi boede sammen men jeg kaldte mig selv for enlig mor dengang.. Jeg gik fra ham og det var det bedste for mig og børnene selvom jeg elskede ham rigtig højt..

Kæmpe  til dig.... Håber det lysner for dig og at i finder en løsning på det hele..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. februar 2011

tinasmor

kan din kæreste have en eller anden form for efter fødseldepration. man høre jo om så mange kvinder her inde som har det, og de siger jo af 1 ud af 10 mænd også har en eller anden reaktion på det at blive far eller far igen. Men man er bare ikke så obs på det. Hvis han ikke rigtig sidder med den lille, og har temperament kan det være fordi det hele er blevet helt overvældet af det hele.

Har I prøvet at få ungerne passet og så snakke helt ud af posen omkring det.

Jeg håber I finder ud af det. De første par år (specielt med to små børn er jo rigtig, rigtig hårde) og som du selv siger, så skal skilsmisse være sidste udvej (synes jeg) Det kan jo være hvis I kommer ud af dette hårde periode at I om nogle år vil finde ind til jeres kærlighed og familieliv igen. Selvfølgelig skal du ikke leve på denne måde i lang tid, men synes at du skal tage en alvolig snak med ham, for at se hvad han har at sige til det hele.

Havde I selv valgt at få de to drenge så tæt på hinanden eller var det ikke helt planlagt?

Anmeld

24. februar 2011

2721

Hvor gør det mig ondt at læse om alt det du går og slås med. Håber du finder den rette løsning på det hele. Stort

Anmeld

24. februar 2011

Vial

Årrh, det er jeg ked af at læse.

For det første, så fik jeg helt stress af det barnedåbsforløb. Sikke en "fin" veninde.. tsk tsk tsk.

Det med din kæreste er så trist. Håber, at du finder ud af det bedste for dig og børnene. En fraværende far som er grov er alt ødelæggende for selvværdet, så ud til højre, hvis han ikke ændrer sig.

Knus til dig

Anmeld

24. februar 2011

quar20

tinasmor skriver:

kan din kæreste have en eller anden form for efter fødseldepration. man høre jo om så mange kvinder her inde som har det, og de siger jo af 1 ud af 10 mænd også har en eller anden reaktion på det at blive far eller far igen. Men man er bare ikke så obs på det. Hvis han ikke rigtig sidder med den lille, og har temperament kan det være fordi det hele er blevet helt overvældet af det hele.

Har I prøvet at få ungerne passet og så snakke helt ud af posen omkring det.

Jeg håber I finder ud af det. De første par år (specielt med to små børn er jo rigtig, rigtig hårde) og som du selv siger, så skal skilsmisse være sidste udvej (synes jeg) Det kan jo være hvis I kommer ud af dette hårde periode at I om nogle år vil finde ind til jeres kærlighed og familieliv igen. Selvfølgelig skal du ikke leve på denne måde i lang tid, men synes at du skal tage en alvolig snak med ham, for at se hvad han har at sige til det hele.

Havde I selv valgt at få de to drenge så tæt på hinanden eller var det ikke helt planlagt?

Hmm - vi mistede tvillinger inden vi fik Tino - så egentlig havde vi sagt at når Tino blev 2 år ville vi forsøge igen, MEN MEN på p-piller blir man åbenbart gravid  - MEN pga. vores forhistorie med at have mistet tvillinger og en mere i uge 14 - ja så var vores svar på graviditeten jo at vi beholdte ham - vi kunne absolut ikke bære andet.. Og selvom det selvfølgelig har været hårdt at omstille sig til at være forældre til 2 og at de sku ha lige meget tid med os osv, så syntes jeg faktisk det er gået okay, altså for mig - dog ikke for Rasmus

Anmeld

24. februar 2011

Fru Nielsen

Søde, du ved jeg tænker på dig og du ved hvor jeg er hvis du får behov for at læsse af.....

Håber i finder ud af det....

Krammer fra Louise

Anmeld

24. februar 2011

quar20

Fru Nielsen skriver:

Søde, du ved jeg tænker på dig og du ved hvor jeg er hvis du får behov for at læsse af.....

Håber i finder ud af det....

Krammer fra Louise

Anmeld

24. februar 2011

KajaHH

Først og fremmest vil jeg gi dig et kæmpen

Så vil jeg ønske tillykke med dåben og fødselsdagen, og hvor ser prinsen da bare skøn ud.

Så til dit og mandens forhold, tjaaaa jeg kan ikke sige andet end følg dit hjerte, føl efter hvad du selv vil ha det bedst med, og hvordan dine drenge og du selv vil ha det bedst og være mest glade.

Håber på det bedste for dig.

herfra

Anmeld

24. februar 2011

tinasmor

quar20 skriver:

Hmm - vi mistede tvillinger inden vi fik Tino - så egentlig havde vi sagt at når Tino blev 2 år ville vi forsøge igen, MEN MEN på p-piller blir man åbenbart gravid  - MEN pga. vores forhistorie med at have mistet tvillinger og en mere i uge 14 - ja så var vores svar på graviditeten jo at vi beholdte ham - vi kunne absolut ikke bære andet.. Og selvom det selvfølgelig har været hårdt at omstille sig til at være forældre til 2 og at de sku ha lige meget tid med os osv, så syntes jeg faktisk det er gået okay, altså for mig - dog ikke for Rasmus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.