Hvor er i bare søde alle sammen... 1000 tak 
Rasmus og jeg har flere aftener når drengene er puttet,snakket om hvorfor han kommer hjem med den dårlige stemning, hvorfor han bruger penge i smug også specielt fra vores madkonto når han har sin egen konto med egne penge som han kan bruge som han vil, præcis som jeg har..!! Jeg har ALTID gået ind for ikke at sku "give lommepenge" til hinanden - vi har vores løn, vi betaler ind til budget - og nu hvor jeg er på barsel betaler Rasmus 1000kr mere end jeg - vi betaler et beløb ind på madkontoen, ind på tøjkontoen ( til børnene og os ),også er resterne vores egne som vi kan bruge som vi vil..!!
Vi har været sammen i 4år, gift i 2 år men kendt hinanden i 8 år..!! Syntes bare min tålmodighed for hvad jeg vil finde mig i er ved at være brugt. Har aldrig holdt det skjult hvad jeg føler og hvornår jeg føler der - så Rasmus har altid været klar over hvordan jeg ahr haft det og omvendt..!! Rasmus har altid været go til at sige til mig - STOP nu går du over stregen, eller kæft en dårlig dag jeg har haft idag, osv..!! - Så det at komunikerer har aldrig været et problem for os..!
Men nu efter vi har fået lillebror Liam - kan Rasmus slet ikke magte noget som helst.. Han gider ham ikke, gider knap Tino.. Tino forstår jo ikke hvorfor far ikke gider ham..!! han græder bare så tit når han bliver afvist - og jeg forsøger jo så at gøre det godt igen . men det sku svært når knægten kun vil ha far
- Men jeg gør virkelig mit bedste..!!
Ang. min L**** svigerfamilie.. De har længe været et problem for os.. De har aldrig rigtig accepterede mig fordi jeg er skildsmissebarn, fordi jeg har haft en svær opvækst med vold og misbrug både seksuelt og alkohol - hvilket idag har gjort mig til den jeg er idag, og eks. min mor lever SÅ ulækkert. Amen det ligner det program med samlerner der kører på tv.3 - mit hjem er rent og pænt - der må godt rode med drengene legetøj men hver aften når de er puttet blir der ryddet op så vi kan starte på en frisk dagen efter. Har sådan nogle små ting som eks. mit køkkenbord blir tørret af konstant. Køleskabet blir sorteret og tørret af hver uge når jeg handler stort ind. Tror det har sat sine spor i form af renlighed - for sådan var det absolut ikke da jeg boede hos min mor.. Rasmuss mor har udtalt at jeg ikke var go nok til Rasmus - at Tino ikke blev betraktet som deres rigtige barnebarn fordi de ikke er ham 4 gange om ugen som de gør med rasmuss søsters dreng..!! - Rasmuss søster og jeg kan abslut ikke sammen - OVERHOVEDET...!! Hun kontrolerer hendes forældre, og kalder dem de værste ting når de diskuterer. Snakker enormt grimt til dem, og har flere gange udtalt at jeg "bare var en billig tøjte"...!! Billig er jeg ihvertfald ikke - og tøjte ØHH nej.. Har aldrig tøjtetøj på - det er jeg sku for stor til
..! Til de piger der kender mig herinde - det kan de vidst også svarer på at jeg aldrig har..!
Når jeg siger TIMEOUT - så kører han, det er en aftale vi har med hinanden - simpelthen for at vores børn IKKE at opleve at mor og far skændes..! Man kan diskuterer om politik osv men at skændes skal mine børn ikke høre på..!! Vi brokker os absolut ikke når det ene eller dne anden siger timeout..! Jeg har så gået med barnevognen en lang tur når jeg har fået den stukket op ind the face 
Anmeld