SØGER, drenge autostol 9-18 kg.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
452 visninger
9 svar
0 synes godt om
18. februar 2011

Nalle

Da vores søn er ved at vokse ud af den anden stol, søger vi nu en 9-18 kgs stol Helst blå.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. februar 2011

nilletøz

Da vores søn er ved at vokse ud af den anden stol, søger vi nu en 9-18 kgs stol Helst blå.

Jeg har denne her til salg

https://www.baby.dk/debat/74788pi1/babyudstyr/autostol-til-salg.aspx#GoToMessage

Anmeld

27. februar 2011

Nalle

Det vil vi slet ikke give for en, desværre

Anmeld

27. februar 2011

quar20

Nalle skriver:

arhh vi har en recaro autostol i grå..!! Vi vil gerne have to ens - og det er åbenbart en udgået model den grå vi har..!!

Den koster normalt 1700kr og har været brugt knu til Tino.. Der er ikke så meget som en plet der på, og man kan tage alt af og vaske det..!!

Har sagt vil godt ville ha 600kr for den - men men der jo rabat når det er nogen jeg kender

Anmeld

27. februar 2011

Nalle

arhh vi har en recaro autostol i grå..!! Vi vil gerne have to ens - og det er åbenbart en udgået model den grå vi har..!!

Den koster normalt 1700kr og har været brugt knu til Tino.. Der er ikke så meget som en plet der på, og man kan tage alt af og vaske det..!!

Har sagt vil godt ville ha 600kr for den - men men der jo rabat når det er nogen jeg kender

Hvor meget rabat er det så?

For så får jeg jo også æren af at møde dig

Anmeld

27. februar 2011

quar20

Nalle skriver:

Hvor meget rabat er det så?

For så får jeg jo også æren af at møde dig

arhhh  450 men så skal det også være en hurtig handel Men så det også kun fordi det er DIG

Anmeld

27. februar 2011

Nalle

quar20 skriver:

arhhh  450 men så skal det også være en hurtig handel Men så det også kun fordi det er DIG

Vi kan hente den imorgen

Bare for at være rigtig besværlig, har du et billed af den?

Anmeld

27. februar 2011

quar20

Nalle skriver:

Vi kan hente den imorgen

Bare for at være rigtig besværlig, har du et billed af den?

haha griner - Øhhh må jeg ikke ta et billede af den imorgen? - Vores bil er til rep. ude ved svigerfar og deri står stolen..!! Men vi henter den imorgen aften så skal jeg nok lige ta et billede af den

Anmeld

27. februar 2011

Nalle

quar20 skriver:

haha griner - Øhhh må jeg ikke ta et billede af den imorgen? - Vores bil er til rep. ude ved svigerfar og deri står stolen..!! Men vi henter den imorgen aften så skal jeg nok lige ta et billede af den

Jo da

Men hvad er hurtig handel for dig så smukke?

Anmeld

28. februar 2011

quar20

Nalle skriver:

Jo da

Men hvad er hurtig handel for dig så smukke?

hihi altså nu bor vi jo ikke i samme by og vi har begge to små børn Så lad os sige i den nærmeste uge sådan ca.. plus minus ikk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.